سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

نظر

امروزه که تقریبا هر موضوعی و هر شغلی یک نسخه آنلاین نیز پیدا کرده است، شاید برای شما دیگر خیلی عجیب نباشد که بدانید وکیل آنلاین نیز وجود دارد و تعدادی از وکلا در قالب یک شخص مجازی به سوالات حقوقی شما پاسخ می‌دهند.

وکیل کیست؟

اما یک سوال. واقعا چه کسی وکیل محسوب می‌شود؟ وکیل در واژه به معنای نماینده شخصی است در انجام کاری که به او وکالت داده شده است. وقتی شخصی به نمایندگی از خود وکیلی اختیار می‌کند دیگر برای کارهایی حقوقی نیاز به حضور خود فرد نیست.

مشاوره حقوقی چگونه انجام می‌شود؟

همه ما روزانه با مسائلی حقوقی بسیار زیادی سر و کار داریم که شاید به طور کامل از موارد قانونی آن ها اطلاعاتی نداشته باشیم. در این میان مشاور حقوقی می‌تواند با دادن راهنمایی های مختلف و مشاوره در زمینه های حقوقی به ما کمک بسیاری کند.

وکیل آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که با وجود دفاتر متعدد وکالت که در گوشه و کنار کلانشهرها یا دیگر نقاط قرار دارد، چه نیازی به اپلیکیشن وکیل آنلاین داریم؟

 در ادامه این بخش، دلایلی را بیان می‌کنیم که برای درک جایگاه وکیل آنلاین بسیار مهم هستند.

دلیل اول: دسترسی لحظه ای و سریع

چنانکه قبلتر نیز در این نوشتار بیان کردیم، یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل آنلاین، دسترسی در هر ساعت و لحظه ای از روز و هر نقطه از کره زمین است. تفاوتی ندارد که شما در چه ساعتی از شبانه‌روز نیاز به یک مشاوره حقوقی داشته باشید، وکلای آنلاین آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند.

دلیل دوم: دوری کردن و اجتناب از فضای متشنج دادگاه یا دفتر وکالت.

دفترهای حقوقی بسیاری در سطح شهر وجود دارد که در آنها پر از طرفین دعوی است. گروهی زیر تیغ اتهام هستند و به دنبال یک وکیل خوب می‌گردند و گروهی دیگر در جستجوی یک دادخواهی تمام عیار و بی نقص به سراغ یک وکیل خبره آمده‌اند. در هر صورت، دفاتر وکالت سرشار از اشخاصی است که انرژی‌های نه‌چندان مثبتی به شما می‌دهند. نکته جالب اینجاست که با استفاده از سامانه‌های وکیل آنلاین، به راحتی از چنین فضاهایی دور خواهید شد.

دلیل سوم: صرفه‌جویی در زمان.

احتمالا با روش نوبت دهی در دفاتر وکلای پایه یک آشنایی دارید؛ ابتدا باید یک نوبت بگیرید، سپس به دفتر مراجعه کنید و پس از سپری کردن دقایقی از روز در نهایت به اتاق شخصی وکیل هدایت خواهید شد.

 نکته اینجاست که این فرایند زمان قابل‌توجهی را از مراجعه‌کنندگان گرفته و تا حدود زیادی آن‌ها را کلافه می‌کند. فراموش نکنید که وکیل آنلاین به راحتی در دسترس است و برای متصل شدن به این سامانه، نیاز به صرف کردن هیچ زمان انتظاری نیست.

دلیل چهارم: صرفه‌جویی در هزینه‌ها.

یکی دیگر از مزیت‌های وکیل آنلاین نسبت به مراجعه حضوری، پیش‌گیری از هزینه‌های اضافی است. پروسه مراجعه به یک دفتر حقوقی و دریافت مشاوره، به سبب اینکه هزینه‌هایی مانند اجاره دفتر یا پرداخت قبوض را به همراه دارد، معمولا بیشتر از هزینه دریافت یک مشاوره در بستر اینترنت است. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که در سامانه‌های وکیل آنلاین، هزینه‌ها براساس بازه زمانی‌ای که شما در حال صحبت کردن با وکیل هستید، محاسبه می‌شود. مطمئنا سیستم مراجعه حضوری به این شکل نیست و حتی اگر مراجعه‌کننده ده دقیقه با وکیل مشورت کند باز هم مجبور است که هزینه کامل را پرداخت کند.

دلیل پنجم: دسترسی آسوده به یک وکیل پایه یک.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد سامانه‌های وکیل آنلاین، امکان مشاهده رزومه وکلا است.  یعنی شما ابتدا می‌توانید تجارب و مهارت‌های وکیل را بررسی کنید و پس از آن، در صورت رضایت، به فکر انجام مشاوره بیفتید. متاسفانه مراجعه‌کنندگان حضوری، چنین امکانی را در دست ندارند و نمی‌توانند به صورت دقیق درباره یک وکیل تحقیق کنند.

جمع بندی

 

وکیل آنلاین خدمتی نوین و در عین حال کاربردی است که به شما کمک می کند تا با کمترین اتلاف زمان و معطلی بتوانید به پاسخ سوالات حقوقی خود برسید یا اگر نیاز به استخدام وکیل دارید، از بهترین وکلا بدون هیچ واسطه ای استفاده کنید. اپلیکیشن وکیل آنلاین شهرداد آماده است تا تمام خدماتی  را که در بالا بیان شد، در اختیار شما قرار دهد.