سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 

شاید شما هم هنگام خرید سیم کارت، بین خرید سیم کارت ایرانسل یا خرید سیم کارت همراه اول می مانید و به دنبال بهترین و مقرون به صرفه ترین سیم کارت می گردید. اگر شما هم در خرید سیم کارت 0912 و خرید سیم کارت ایرانسل شک دارید در این مقاله با ما همراه باشید.

خرید سیم کارت ایرانسل یا 0912؟

قیمت سیم کارت 0912 کارکرده

از مهمترین چالش های پیش رو برای خرید سیم کارت 912 قیمت آن است. ممکن است دیده باشید که بسیاری از شماره های مشابه وجود دارند که قیمت های بسیار متفاوتی دارند. علت این امر این است که قیمت سیم کارت به خصوص سیم کارت 912 کاملا به تقاضای آن برمیگردد.

برای رفع این چالش تنها یک راه وجود دارد و آن مراجعه به افراد متخصص و مراکز حرفه ای و معتمد است. پیشنهاد میکنم در این زمینه از وب سایت رند استفاده کنید. در این وب سایت علاوه بر تنوع شماره های موجود شما میتوانید سیم کارت ها را با قیمت معقول و متناسب با پارامترهای قیمت گذاری مشاهده کنید.

صحت اطلاعات اعلامی در خرید سیم کارت 912 کارکرده

ممکن است در هنگام خرید سیم کارت 912 کارکرده تعاریف و مزیت هایی از فروشنده آن بشنوید که که در واقع حقیقت ندارند. ممکن است گفته شود که سیم کارت فعال شده و هرگز از آن استفاده نشده است یا این موضوع گفته شود که این سیم کارت برای یک مدت طولانی خاموش بوده است.

حتی ممکن است در مورد مالک سیم کارت به شما اطلاعات غلط داده شود که در بسیاری از مواقع این اطلاعات اشتباه برای جلب اعتماد خریدار داده می‌شود.

شما میتوانید برای این چالش، صحت اطلاعات را بررسی کنید. به ویژه زمانی که فروشنده درخواست قیمت بالاتری برای سیم کارت کرده است، این بررسی ها میتواند بسیار مفید باشد. شما میتوانید این کار را با استعلام از اپراتورها یا تحقیق انجام دهید. همچنین می توانید از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید.

 کدام پیش شماره بهتر است؟

سیم کارت های ایرانسل، به دلیل فعالیت بیش از یک دهه در ایران، دارای پیش شماره های متنوعی از قبیل X093     و X090     می باشد.  پیش شماره X093  دارای دامنه وسیعی از 0930 تا 0939 (به جز 0932 و 0934) است که البته 0935 قدیمی ترین بین آنان است و معمولا گران ترین پیش شماره برای خرید سیم کارت رند می باشد. 

پیش شماره 090X نیز از سال 1396 توسط ایرانسل عرضه شد و امروزه از 0901 تا 0905 آن نیز عرضه گریده است. پیش بینی می شود در طی سال های آتی انی پیش شماره نیز ادامه دار شود. پس اگر دوست دارید که یک سیم کارت رند، همراه با یک پیش شماره قدیمی داشته باشید، انتخاب بهتر0935 و0936 می باشد.

معیارهای رند بودن یک سیم کارت

هر سیم کارتی، بنا بر یک سری معیارها رند محسوب می شود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. ترتیب متوالی ارقام: به عنوان مثال هنگامی که شما سیم کارتی با ارقام  09XX1234567 را ببنید، حفظ کردن آن برای شما آسان تر و در نتیجه در نگاه شما رند تر است. هرچه قدر این ترتیب متوالی ارقام بیشتر باشد، سیم کارت رند تر است.
  2. تکرار ارقام: رقم هایی که تکرار می شوند، ناخوداگاه بهتر در ذهن انسان می مانند. مثلا در شماره 09XX222-4-222 ، رقم 2 چند بار تکرار شده است و باعث رند تر شدن آن گردیده است. هر چه قدر این تکرار ارقام بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیش تر است.
  3. حاوی تاریخ تولد: فرض کنید تولد شما 28 آبان 1374 باشد و شماره تلفن شما نیز 09XX28-8-1374 باشد. بنابراین هر کس با دانستن تاریخ تولد شما، شماره شما را نیز به یاد می آورد و این ارقام نیز باعث رند شناخته شدن شماره شما می گردد.

سیم کارت 0912

دائمی یا اعتباری؟

شاید این معیار در خرید سیم کارت همراه اول مهم باشد، اما در سیم کارت های ایرانسل معیار چندان مهمی نیست. چون اولا در سیم کارت های ایرانسل ما پیش شماره مخصوص سیم کارت دائمی نداریم؛ دوما به لطف خدمت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، شما در حال حاضر با پرداخت 50 هزار تومن، می توانید سیم کارت خود را دائمی کنید.

هزینه یک سیم کارت رند چقدر است؟

نمی شود به طور قطعی گفت؛ اما با تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که از حدودا 800 هزار تومن شروع می شود و تا 2 الی 3 میلیون تومن نیز بنا بر هرچه رند تر بودن سیم کارت فروخته می شود. مهم ترین معیارهای خرید یک سیم کارت رند موارد زیر بود که ما در این پست آن را کاملا برای شما توضیح دادیم. امیدوارم از پست راضی بوده باشید. به نظر شما چه سیم کارتی از همه ساده تر و رندتر است؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

کلام آخر

شما می تواند با توجه به چیزایی که گفته شده است انتخاب کنید، هزینه هر سیم کارت متفاوت است و همانطور که می دانید خرید سیم کارت 0912 هزینه بیشتری نسبت به سیم کارت های ایرانسل دارد.