سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 

حتما به این موضوع توجه کرده اید که اولین چیزی که هنگام دیدن ارقام یک سیم کارت ناخودآگاه به ذهنتان می خورد،رند بودن آن است و می‌تواند دید ما نسبت به آن شخص را بهتر کند. تا به حال به این فکر کرده اید که افرادی که دارای سیم کارت رند هستند، چقدر در ذهن ما برجسته ترند تا افرادی که سیم کارت عادی دارند ؟ خود شما ترجیح نمی دهید که خرید سیم کارت رند را امتحان کنید؟در این پست، قصد داریم که در مورد معیارهای خرید سیم کارت ایرانسل صحبت کنیم؛ تا شما خوانندگان محترم این پست بتوانید با خیال راحت یک شماره رند را با کم ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

شاید بتوان گفت کسانی که قصد خرید سیم کارت دارند، همیشه سیم کارت 0912 را جزء گزینه های خود قرار میدهند. برای بعضی از کسانی که خط تلفن همراه نقش مهمی در کسب و کار و ارتباطات فردی آنها دارد، خرید سیم کارت مناسب اهمیت بالایی دارد یکی از گزینه های موجود که انتخاب بسیاری از افراد  سیم کارت 0912 است. خط 0912 به دلیل داشتن اعتبار بالا و دیگر امکاناتی که همراه اول در اختیار کاربران قرار میدهد، انتخاب درستی برای خرید سیم کارت است.

خرید سیم کارت ایرانسل

خرید سیم کارت ایرانسل گردشگر

شاید نام سیم‌کارت گردشگر را کمتر از دو نوع دیگر شنیده باشید. این نوع سیم‌کارت اعتباری مناسب توریست ها و افرادی است که به ایران سفر می کنند. 

همچنین اگر قصد تماس با خارج از کشور را دارید برای تماس با خارج از کشور نیازی به تهیه سیم‌کارت بین‌المللی و هزینه‌های بالای آن نیست شما با استفاده از سیم کارت گردشگر امکان تماس گرفتن با خارج از کشور را خواهید داشت.

همچنین با خرید سیم کارت ایرانسل گردشگر شما می توانید پیامک بدهید و از اینترنت پر سرعت بهره مند شوید.

با توجه به مطالب بیان شده شما می توانید بر حسب نیاز خود اقدام به خرید سیم کارت ایرانسل کنید. اگر قصد خرید سیم کارت ایرانسل با شماره خاص و مورد نظر خود و یا شماره رند دارید می‌توانید به سایت رند مراجعه کنید.

هزینه یک سیم کارت رند چقدر است؟

نمی شود به طور قطعی گفت؛ اما با تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که از حدودا 800 هزار تومن شروع می شود و تا 2 الی 3 میلیون تومن نیز بنا بر هرچه رند تر بودن سیم کارت فروخته می شود. مهم ترین معیارهای خرید یک سیم کارت رند موارد زیر بود که ما در این پست آن را کاملا برای شما توضیح دادیم. امیدوارم از پست راضی بوده باشید. به نظر شما چه سیم کارتی از همه ساده تر و رندتر است؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خرید سیم کارت رند

 

چرا خرید سیم کارت ایرانسل

شاید با خودتان بگویید چرا خرید سیم کارت رند ایرانسل را پیشنهاد می دهیم و چرا این سیم کارت طرفداران بسیاری دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت ایرانسل یکی از اپراتورهای پیداست که همیشه برای رفاه حال کاربرانس تلاش میکند. شاید به این موضوع توجه نکرده باشید که سیم کارت ایرانسل یکی از پیشگامان در ارائه تکنولوژی ها و امکانات جدید است و با یک مقایسه کلی این اپراتور با اپراتورهای دیگر به این موضوع پی خواهید برد که ایرانسل کاملا یک اپراتور پیشتاز است. بعلاوه ایرانسل همیشه به روز بوده و جدیدترین خدمات را ارائه میدهد. به عنوان مثال می توان گفت ایرانسل از اولین اپراتورهایی بود که نسل جدید اینترنت را به بازار عرضه کرد.

با توجه به این دلایل، باید قیمت مناسب سیم کارت های ایرانسل را اضافه کرد. ب طور که میتوان با هزینه بسیار پایینی اقدام به خرید سیم کارت ایرانسل نمود. در نتیجه با ملاحظه این دلایل می توان گفت خرید سیم کارت ایرانسل یکی از بهترین انتخاب هایی است ک می توانید در این زمینه داشته باشید.

بعلاوه ایرانسل خدمات پشتیبانی بسیار قدرتمندی دارد و در صورتی که مشکلی برای خط شما ایجاد شود، به سرعت به آن رسیدگی خواهد شد. در ادامه به صورت جداگانه به بررسی مزایای خرید سیم کارت ایرانسل خواهیم پرداخت

مزایای خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده

شاید یکی از بزرگترین مزیت های خرید سیم کارت 0912 کارکرده، ارزان تر بودن آن است. قیمت سیم کارت های کارکرده 20 تا 30 درصد از نمونه صفر کمتر خواهد بود. این موضوع باعث میشود کسانی که به دنبال خرید خط 0912 هستند ولی نمی خواهند هزینه زیادی بابت آن بپردازند، به سمت خرید خط 0912 ارزان تمایل یابند.

این موضوع نیز لازم به ذکر است که بعضی از خطوط 0912 دیگر تولید نمیشوند و فقط سیم کارت های کارکرده در بازار موجود هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد که به دنبال خرید این سیم کارت با شماره های به خصوصی هستند به  خرید نوع کارکرده آن تمایل پیدا میکنند. 

به عنوان مثال خط 0912 کد 1، در نوع کارکرده در بازار موجود میباشد و کسانی که قصد خرید این سیم کارت ها را دارند فقط میتوانند با خرید سیم کارت کارکرده از آن استفاده کنند. بعلاوه میتوان از شماره های رند کارکرده سیم کارت 0912 استفاده کرد. طبعا شماره های رند با خطوط صفر، هزینه زیادی دارد ولی میتوان با خرید خط 0912 کارکرده هزینه ها را کاهش داد.

کلام آخر

وجود یک سیم کارت رند در کسب و کارها بسیار پر اهمیت است و اگر بودجه کافی برای خرید این نوع سیم کارت ها ندارید می توانید برای مدت محدودی آن را اجاره کنید و کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید و از فواید و مزایای سیم کارت رند استفاده کنید و به بالاترین میزان فروش خود برسید. برای خرید یک سیم کارت رند با توجه به اعدادی که خودتان می پسندید و به کسب و کارتان هم هماهنگ باشد می توانید به وب سایت رند مراجعه کنید و بهترین سیم کارت را با قیمت کمتری خریداری کنید.