سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

نظر

 

همه ما زمانی می رسد که به یک لپ تاپ و یا گوشی هوشمند با کیفیت احتیاج داریم. با توجه به شرایط اقتصادی، گرانی های بیش از حد در بازار و بسیاری عوامل دیگر، به دلیل هزینه بالای این لوازم الکترونیکی از خرید آن عقب نشینی می کنیم. در این زمان است که برخی افراد به خرید اقساطی لپ تاپ و یا لپ تاپ قسطی روی می آورند.

هر فردی در طول زندگی خود، حداقل یک بار به موبایل یا لپ تاپ با کیفیت نیاز داشته است. بسیاری برای داشتن این لوازم الکترونیکی، ترجیح می دهند از خرید به صورت اقساطی استفاده کنند تا با پرداخت هزینه به صورت بلند مدت فشار مالی کمتری را متحمل شوند. 

خرید لپ تاپ اقساطی

لپ‌تاپ‌ های مناسب برای دانشجویان مهندسی و پزشکی

تحقیق، مطالعه، خواندن و نوشتن بخشی از ماهیت رشته‌های پزشکی در دوران دانشجویی است. پس پیش از هر چیز، صفحه نمایش چنین لپ‌تاپ‌هایی باید کیفیت مطلوب و رو به بالایی داشته باشد تا در صورت خیره شدن مداوم، به چشم‌ها آسیبی وارد نشود. 

البته تماشای فیلم‌ها و ویدئوهای آموزشی هم از منابع دیگر یادگیری مطالب درسی این دسته از دانشجویان است. پس گرافیک هم اهمیت زیادی دارد. 

مانند دانشجویان رشته‌های مختلف دیگر، دانشجویان پزشکی هم چاره‌ای ندارند جز این که مدام لپ‌تاپ را در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف به همراه داشته باشند. در این صورت وزن سبک و طراحی مینیمال آن می‌تواند عاملی تعیین کننده در انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب باشد. لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل در کنار امکانات مناسب، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارد.

لپ تاپ قسطی ارزان

هنگام خرید اقساطی لپ تاپ و یا لپ تاپ قسطی باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید تا خرید مطمئن و بهینه داشته باشید. این نکات تاثیرگذار شامل موارد ذیل است:

نکات مهم برای خرید لپ تاپ قسطی

اعتبار و سابقه مرکز خرید موبایل اقساطی

یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید موبایل اقساطی و همچنین خرید اقساطی لپ تاپ به آن توجه داشته باشید، سابقه فروشگاه و مرکز خرید مورد نظر است. شما می توانید با پرسش از مشتریان این مراکز، پرس و جو از فروشگاه های اطراف و کارهای دیگر از سابقه، قدمت و همچنین اعتبار فروشگاه اطلاعات کافی کسب کنید. 

ضمانت نامه و گارانتی

ارائه ضمانت نامه و گارانتی معتبر، یکی از مهمترین معیارهای خرید موبایل و لپ تاپ قسطی می باشد. نحوه گارانتی و همچنین موارد شامل گارانتی نیز از معیارهای انتخاب می باشد.

چگونگی پرداخت و ضمانت

نحوه پرداخت مبلغ پیش قسط و نوع ضمانت مورد نظر (چک، ضامن، سفته و موارد دیگر) از مواردی است که باید هنگام خرید لپ تاپ و خرید اقساطی لپ تاپ به آن کاملا توجه شود تا خریدی مطمئن و همچنین بهینه از نظر هزینه داشته باشید.

نحوه پرداخت اقساط

معمولا پرداخت اقساط هنگام خرید، به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت صورت می گیرد. در پرداخت کوتاه مدت فروشنده نرخ سود کمتری را در نظر میگیرد ولی در خرید اقساطی بلند مدت، نرخ سود بیشتر می باشد تا از ضرر فروشنده نیز جلوگیری شود. این مسئله نیز تاثیر زیادی در انتخاب و خرید لپ تاپ قسطی و همچنین موبایل اقساطی دارد.