سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

خرید یک کرکره برقی با قیمت مناسب، از دغدغه‌های افرادی است که قصد خرید کرکره برقی دارند. امروزه انواع کرکره های برقی طراحی و تولید شده اند. این کرکره ها علاوه بر استفاده ی آسان و راحت، امنیت بالایی دارند. بعلاوه  کار کردن با آن بسیار راحت است و نیازی به تخصص و توانایی خاصی ندارد. کرکره های برقی علاوه بر امنیت بالا و محافظت از مغازه یا ساختمان شما در برابر سارقین، یک عایق قوی در برابر صدا و گرد و غبار است. همچنین از اتلاف انرِژی سرمایی و گرمایی در فصول مختلف سال جلوگیری می‌کند.


 

برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید با کرکره های برقی بازار و ویژگی‌های آن‌ها اطلاع داشت. یکی از اجزایی که در قیمت کرکره برقی تاثیر بالایی دارد، نوع تیغه آن است. در این مقاله چند مورد از کرکره‌های برقی متداول بازار بر اساس نوع تیغه استفاده شده در آنها را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کرکره برقی آلومینیویمی 

بهترین تیغه برای درب کرکره برقی، تیغه آلومینیومی کرکره برقی می باشد که علاوه بر سبک بودن مقاومت بالایی نیز دارد و به علت وزن پایینی که  دارد میتوان با استفاده از موتور کرکره برقی با قیمت مناسب، هزینه نهایی کرکره برقی را کاهش داد. به علاوه تیغه آلومینیومی کرکره برقی دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد و برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب پیشنهاد ما انتخاب کرکره برقی آلومینیومی است. در زیر دو نمونه از کرکره‌های برقی با قیمت مناسب با جنس تیغه آلومینیوم را معرفی میکنیم.

 

  • کرکره برقی پانچی

 

تیغه کرکره برقی سوراخ دار یا پانچ شده آلومینیومی از آلومینیوم کرکره ای دو جداره پانچ دار (دو لایه و تک لایه) ساخته شده است. موارد استفاده تیغه پانچ دار در کرکره برقی هوشمند بیشتر در فروشگاه های طلا و جواهری، ورودی پارکینگ و مجتمع های تجاری و اداری است که با ایجاد حفره های کوچک و بزرگ بر روی تیغه ها ، نمایی از داخل را قابل دید می نماید و باعث امنیت فروشگاهها و مراکز خرید و موسسات می شود. تیغه‌ های پانچ دار بیشتر برای پارکینگ‌ ها و درب و پنجره‌ های جنوبی استفاده می‌گردد تا نور به درون ساختمان نفوذ کند و محیط خیلی تاریک به نظر نرسد.

مزیت این نوع کرکره سوراخ دار قیمت پایین آن است بنابراین اگر به دنبال خرید کرکره برقی با قیمت مناسب هستید، این کرکره برقی گزینه مناسبی است. 

  • کرکره برقی آکرول

 

 

جنس این تیغه از آلومینیوم می باشد و داراى دو جداره است و مهم ترین ویژگى این تیغه تعداد چهار پل است که در میان تیغه وجود دارد. همانطور که میدانید در هر سازه اى هر چقدر وزن یا ضخامت پل ها کم باشد و در عین حال پل هاى بیشترى ساخته شود؛ استحکام و مقاومت آن سازه در برابر ضربه و یا فشار چندین برابر خواهد شد. در نتیجه می توانیم از این تیغه در عرض هاى هفت و هشت متر هم استفاده کنیم.

تیغه کرکره برقی چهار پل آکرول مقاومت بسیار بالایی دارد اما خب هر مزیتی دارای عیوبی نیز هست. وزن این تیغه کمی بالا می باشد.

قیمت تیغه کرکره برقی آکرول به ابعاد کرکره برقی بستگی دارد. هر چه ابعاد کرکره برقی بزرگتر باشد قیمت تیغه نیز بیشتر میشود ولی باز هم جزء کرکره برقی با قیمت مناسب محسوب می‌شود.

امیدواریم این معرفی از چند نمونه کرکره برقی، در خرید کرکره برقی با قیمت مناسب کمک کننده باشد. شما میتوانید در سایت متین هوشمند، در مورد کرکره برقی با قیمت مناسب اطلاعات بیشتری کسب کنید.