سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

(What"s SEO)؟  SEO مخفف Search Engine Optimization است که عبارت است از افزایش مقدار و کیفیت ترافیک به وب سایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو.

برای درک معنای واقعی اینکه سئو چیست ، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:

کیفیت ترافیک. شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در جهان را به خود جلب کنید ، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید ، در حالی که شما واقعاً یک کشاورز هستید که سیب می فروشید ، این میزان بازدید کیفیت ندارد. درعوض شما می خواهید بازدیدکنندگان را جذب کنید که واقعاً به محصولاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند و قصد خرید سیب از شما دارند.

مقدار ترافیک. هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کلیک کنید ، بازدید بیشتر و بهتر خواهد بود.

نتایج ارگانیک تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می دهد. ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است که مجبور به پرداخت مبلغی برای آن نیستید.

سئو چیست و چگونه کار می کند؟

شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان وب سایتی که برای تایپ کردن (یا صحبت کردن) یک سوال در یک جعبه به آن فکر می کنید و گوگل ، یاهو ، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری که استفاده می کنید به طرز جادویی با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب پاسخ می دهد. می تواند به طور بالقوه به سوالات شما پاسخ دهد.

اما آیا شما تا به حال به این فکر کرده اید که در پشت آن لیست های جادویی لینک ها چه چیزی وجود دارد؟

نحوه کار آن به این صورت است: Google (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده است که اطلاعات مربوط به تمام محتوای موجود در اینترنت را جمع آوری می کند. خزنده ها همه این 0 ها و  1ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو باز می گردانند. سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند همه آن داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.



فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارد.

برای اینکه بدانیم سئو چیست چه چیزی بخوانیم؟

اگر در بهبود ترافیک جستجو جدی هستید و قصد دارید بدانید سئو چیست ، توصیه می کنیم راهنمای مبتدی برای جستجوگرها را بخوانید. ما سعی کرده ایم آن را تا حد امکان مختصر و آسان درک کنیم و یادگیری اصول SEO اولین قدم حیاتی در دستیابی به اهداف تجارت آنلاین شماست.

با سرعتی که بیشتر به شما مناسب است بروید و حتماً ده ها منابعی را که در سراسر فصل ها به آنها پیوند 

می دهیم یادداشت کنید آنها همچنین شایسته توجه شما هستند.

 بازاریابی موتور جستجو یک زمینه جذاب است و می تواند سرگرم کننده باشد اگر گیج شدید ، تسلیم نشوید. ما افراد متخصصی را در سئو اینجا به شما معرفی می کنیم که می توانند برای پیشرفت و رونق بخشیدن به کسب و کارتان شما را یاری دهند.