سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

نظر

 

خرید یک موبایل هوشمند، امروزه به یکی از دغدغه های مهم افراد در جامعه تبدیل شده است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه افراد بسیاری به خرید گوشی ارزان یا خرید اقساطی گوشی روی می آورند. گوشی موبایل امروزه به بخشی جدا نشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است و بدون وجود آن بسیاری از کارها به‌سختی انجام می‌شود.

در این میان افزایش قیمت گوشی موبایل باعث شده است که بسیاری از کاربران به دنبال خرید اقساطی آن باشند، در وب‌سایت ما امکان خرید اقساطی موبایل و به‌طورکلی خرید اقساطی گوشی موبایل با هر برند و قیمتی امکان پذیر است. در ادامه به خرید اقساطی گوشی و رم گوشی در فروشگاه لوتوس می پردازیم.

خرید اقساطی گوشی به چه صورت است؟

به دلیل هزینه‌ هایی که با توجه به مشکلات معیشتی وجود دارد، افراد بسیاری خرید گوشی ارزان را به گوشی‌های دیگر ترجیح می‌دهند. مسئله ای که وجود دارد این است که آیا گوشی ارزان می تواند توقعات و نیازهای ما را بر طرف کند.

در فروشگاه آنلاین شما می توانید تمام برندهای مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنید. در خرید اقساطی گوشی شما می توانید با پرداخت پیش پرداختی گوشی خود را خریداری کنید و سپس طی اقساطی آن را کامل پرداخت کنید.

موارد مهم خرید اقساطی گوشی

·         داشتن ضامن

·         مبلغ پیش پرداخت

·         تعداد اقساط

·         میزان سود خرید اقساطی گوشی

رم گوشی

رم گوشی

کارت حافظه مناسب برای گوشی من چقدر است؟ کدام رم گوشی کیفیت بهتری ارائه می‌دهد؟ اعداد و شناسه‌های روی هر رم گوشی چه چیزی را بیان می‌کنند؟

ظرفیت کارت حافظه

ظرفیت‌های متفاوتی در یک کارت حافظه یا مموری کارت در بازار وجود دارد. شما می‌توانید از رم گوشی 1 گیگابایتی تا 512 گیگابایتی برای دستگاه دیجیتال خود بهره ببرید.

البته در بازار نسخه‌های محبوب 32 و 64 گیگابایت را به‌وفور پیدا خواهید کرد. برای پیدا کردن رم گوشی و حافظه با ظرفیت بالاتر یا پایین‌تر از این میزان، باید کمی جستجو کنید. 

البته برای خرید یک مموری کارت 512 گیگابایتی عجله نکنید. به ویژگی‌های دیگری که به آنها اشاره کردیم توجه کنید. در کنار آنها پشتیبانی دستگاه مورد نظر شما از آن حافظه نیز ملاک دیگر شما برای خرید است.

در صورتی که حافظه‌ای با بیش از ظرفیت موجود دستگاه بر روی آن قرار دهید، احتمال آسیب رسیدن به آن یا پایین آمدن سرعت دستگاه بسیار محتمل خواهد بود. 

برند کارت حافظه

برند یک محصول میتواند کیفیت کلی آن را مشخص کند و کارت حافظه نیز از این قاعده مستثنی نیست. برند های همچون ای دیتا و اکس پی چی از جمله برند های محبوب در زمینه ساخت و تولید کارت حافظه هستند.

رم گوشی، مموری کارت و یا کارت حافظه، هر سه از مهمترین دغدغه های افراد هنگام خرید گوشی می باشند. اگر بخواهیم مشکلات و چالش‌های کاربران را به ترتیب اولویت بررسی کنیم، کمبود حافظه درد مشترک همه افراد است.

 

فروشگاه لوتوس لپ تاپ یکی از با برترین مراکز موجود در زمینه عرضه انواع گوشی هوشمند با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. همچنین روشگاه اینترنتی لوتوس شرایط ویژه ای را برای خریداران در خرید اقساطی گوشی در نظر گرفته است و شما می توانید با استفاده از این نوع خرید، به خواسته و هدف خود برسید.