سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

عمل بینی طبیعی

بسیاری از متقاضیان عمل زیبایی بینی خواهان استفاده از عمل بینی طبیعی هستند و علاقمند هستند که بینی متناسب با بقیه اجزای صورت فرم مناسبی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این نوع عمل آشنا کنیم.

عمل بینی طبیعی چگونه است؟

در گذشته عمل بینی فانتزی طرفداران زیادی داشته که بخاطر عوارض بعد از عمل که برای بیمار پیش می امد امروزه عمل بینی طبیعی گوی سبقت را از فانتزی گرفته و متقاضیان زیادی پیدا کرده است.

عمل بینی طبیعی بدین معنی است که گونه ای انجام شود که دیگران متوجه عمل شدن بینی نشوند و متناسب با ساختار صورت باشد و تعادل صورت بهم نریزد.

ویژگی های عمل بینی طبیعی

در عمل بینی طبیعی سوراخ های بینی اندازه طبیعی دارند و بیش از اندازه کوچک نمیشوند، بینی قوس زیادی به خود نمیگیرد و زاویه بین بینی و لب بالای 90 درجه نیست.

این نوع عمل در مردان محبوبیت بیشتری دارد زیرا نمی خواهند که جذابیت مردانه آنها کاسته شود.

نکاتی که در عمل بینی طبیعی ضرورت دارد

عمل طبیعی بینی

در جراحی بینی طبیعی موقعیت نوک بینی، فرم ظاهری حفره های بینی، محل برش، نوع بخیه در برش و زاویه بین لب و بینی باید توسط پزشک جراح مورد توجه قرار گیرد.

جراح باید تبحر خاصی داشته باشد که بتواند بینی را به صورت طبیعی درآورد و با حفظ عملکرد طبیعی بینی سعی در حفظ حالت طبیعی بینی داشته باشد.

مدل عمل بینی طبیعی چه تفاوتی با بینی عروسکی دارد.

برخلاف گذشته افراد تمایل دارند که عمل بینی طبیعی داشته باشند. در گذشته بیشتر عمل فانتزی صورت می گرفت که باعث کوچک شدن بیش از حد بینی میشد و با توجه به تغییر معیار های زیبا شناسی و آگاه شدن افراد از این معیار ها در حال حاضر تمایل افراد به سمت عمل طبیعی بیشتر شده و صرفا خواهان برطرف کردن عیوب بینی خود هستند و دوست ندارند تناسبات دیگر اجزای صورت با بینی بهم بخورد.

مهمترین تفاوتی که این دو عما با هم دارند، زاویه بین نوک بینی با لب بیمار است، که در عمل فانتزی این زاویه بالای 90 درجه است در حالی که در عمل طبیعی حدودا 90 درجه است. در فانتزی سوراخ های بینی کوچکتر می شوند و نوک بینی سر بالا می شود.

چه کسانی کاندید مناسبی برای عمل بینی طبیعی هستند؟

عمل بینی طبیعی برای تمامی افراد چه گوشی و استخوانی باشند مناسب است. افرادی که نمی خواهند تغییراتی زیادی روی بینشان صورت بگیرد، آقایانی که می خواهند جذابیت مردانه خود را حفظ کنند، بزرگ بودن بینی و عدم تناسب آن با صورت، افتاده بودن نوک بینی، پهن و گوشتی بودن بینی، کج بودن بینی و انحراف داشتن در قسمت تیغه بینی کاندیدای اصلی این نوع عمل هستند.

شرایط برای انجام عمل بینی طبیعی

کوچک و بد فرم بودن بینی

برای عمل بینی طبیعی باید فرد بالای 18 سال سن داشته باشد، از لحاظ جسمی در سلامت کامل باشد، توقع منطقی از عمل بینی داشته باشید.

مزایای عمل بینی طبیعی

کم بودن عوارض ، زیبایی چهره و حفظ تناسب با سایر اجزای صورت، ثابت باقی ماندن ظاهر بینی و عدم مشکل ظاهری با افزایش سن، تنفس بسیار خوب.

جمع بندی

برای انجام هر گونه عمل زیبای نیاز مبرم به مشاوره دارید. عمل بینی طبیعی یکی از عمل های مهم جراحی زیبایی است که حتما قبل از اقدام به انجام آن باید مشاوره دریافت کنید و نمونه های این نوع عمل را ببینید. می توانید در سایت عمل بینی دات کام نمونه های این عمل را ببینید و مشاوره رایگان دریافت کنید.