سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

نظر

خرید موبایل یکی از تصمیمات بسیار هیجان‌انگیز زندگی است. خصوصاً اینکه به دنبال خرید جدیدترین خرید موبایل موجود در بازار باشید. اما در میان هزاران خرید موبایل موجود در بازار قطعاً انتخاب کار راحتی نخواهد بود.

این موضوع کاربران را در زمان انتخاب بسیار گمراه خواهد کرد. اما شاخص یک گوشی مناسب چیست و در زمان خرید موبایل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ راستی آیا درباره خرید اقساطی گوشی شنیده اید؟

قیمت خرید موبایل

قطعاً قیمت یک محصول در زمان خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. خصوصاً در زمان خرید موبایل، باید به قیمت و نوع گارانتی آن دقت کنید. فاکتورهایی همچون نوع گارانتی، حافظه داخلی، نوع پردازنده، نوع صفحه‌نمایش و البته برند بر روی قیمت تمام شده کالا تأثیرگذار خواهند بود.

 اما با این حال مدل‌های کاملاً یکسان نیز در بازار قیمت‌هایی متفاوت دارند. تجربه یک خرید لذت‌بخش در گرو عوامل متعددی است. همچون قیمت مناسب، گارانتی معتبر و پشتیبانی مناسب. اما آیا خرید یک گوشی گران‌قیمت همیشه بهترین انتخاب است؟ قطعاً این‌طور نیست. عوامل زیادی علاوه بر قیمت خرید موبایل در زمان انتخاب، می‌توانند یک تجربه خوب را در سالیان آتی برای شما به ارمغان بیاورند. موضوعاتی همچون نوع کاربری شما، نوع کاربری گوشی انتخاب شده توسط شما و حتی کوچک‌ترین نکته‌ها همچون نوع پورت استفاده شده در گوشی. همه این ها می‌توانند در زمان خرید موبایل مهم باشند. انتخاب بهترین گوشی برای خرید موبایل با توجه به نوع کاربری و بودجه شما مشخص خواهد شد.

انتخاب صحیح در زمان خرید موبایل

در میان تعداد زیادی از گوشی‌های موبایل با برندها و جزئیات متفاوت، انتخاب کار راحتی نخواهد بود. این موضوع به این‌که از خرید موبایل خود چه انتظاراتی را دارید، بر میگردد. انتخاب درست یک گوشی مناسب می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

خرید اقساطی گوشی به صورت مجازی

امروزه سایت های مختلفی وجود دارند که امکان خرید اقساطی گوشی را فراهم کرده اند. این سایت ها پس از ثبت نام، از مشتریان درخواست دسترسی به اطلاعات بانکی کرده و سپس با توجه به این اطلاعات که به صورت قانونی از سیستم بانکی کشور کسب کرده اند، مبلغ نهایی را برای مشتری قسط بندی کرده و مشتری بدون نیاز به حضور امکان خرید اقساطی گوشی را پیدا می‌کند. در ادامه تعدادی از این سایت ها را معرفی می‌شوند:

بای چک

سابت بای چک امکان خرید اقساطی گوشی را از طریق دریافت چک و اقساط امکان خرید گوشی را فراهم می کند. بای چک با فروشگاه های متعددی نیز قرارداد دارد که امکان خرید اقساطی گوشی از طریق این سایت ها را نیز فراهم می کند.

شرایط استفاده از خدمات بای چک:

·          حساب شما در بانک باید دارای قدمت باشد

·         متناسب با مبلغی که قصد دارید برای خرید موبایل قسطی هزینه کنید، باید میانگین مبلغ قابل قبول در حساب شما موجود باشد.

·         نداشتن سابقه ثبت شده از چک برگشتی.

·         خریدار باید مشغول به کار بوده و سابقه کاری ثبت شده داشته باشد.

·         سود این اقساط توسط بانک صادرات محاسبه شده و برای اقساط تا 12 ماه 36% و برای اقساط تا 24 ماه 32% محاسبه می شود.

لندو

یکی دیگر از روش های خرید موبایل اقساطی استفاده از اعتبار الکترونیک لندو است. لندو در حقیقت یک کد تخفیف صددرصدی است که به کمک آن می توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی کنید. در لندو نیازی به پرداخت نقدی یا ضامن یا استفاده از چک و پیش پرداخت نیست. برای بهره گیری از خدمات لندو کافی است به سایت لندو رفته و آنجا ثبت نام کنید.

جمع بندی

 

با توجه به شرایط فعلی که انز نظر اقتصادی عموم مردم با دشواری هایی مواجه هستند، خرید موبایل نیز دارای سختی هایی شده است که باعث به وجود آمدن مفهومی به اسم خرید اقساطی گوشی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و معتبر ترین سایت های خرید گوشی قسطی می توانید به سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید.