سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

از جمله سوالات متداول کاربران در خصوص متدهای زیبایی، مبحث هزینه های درمانی آن است.با توجه به گستردگی دامنه انواع تکنیکها و هزینه های متفاوت آنها، انتخاب یک روش مناسب امری ضروری تلقی میشود. در این مقاله سعی شده با بررسی موضوع هزینه هایفوتراپی و هم چنین انتخاب مجهزترین و بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران، شما را راهنمایی نماییم.

 

هایفوتراپی

هایفوتراپی یا High Intensity Focused Ultrasound روشی غیر تهاجمی با کاربردهای جوانسازی و رفع چین و چروک پوستی است. در این روش، دستگاه با ارسال امواج اولتراسوند در نقاط مورد نظر با عمق دلخواه، به بهبود عارضه های پوستی کمک میکند. در این تکنیک، نیازی به بیهوشی و یا حتی استفاده از کرمهای موضعی بی حسی بخاطر درد خفیف آن نیست.

هزینه هایفوتراپی

ارزش هزینه هایفوتراپی 

مسلما هایفو یک روش درمانی موثر و مفید برای جوان سازی و لیفت پوست شماست. این روش غیر تهاجمی محسوب گردیده و اثرات جانبی جزئی به همراه دارد. در طرف مقابل شما می‌توانید تا دو سال یا بیشتر اثرات هایفوتراپی را بر صورت خود مشاهده نمایید.

جز آن از نظر هزینه و ریسک نیز هایفو مزیت‌های آشکار نسبت به جراحی دارد. در هایفو درد کمی را متحمل خواهید شد و خطر بیهوشی یا تغییرات برگشت‌ناپذیر هم منتفی است.

عوامل مؤثر بر هزینه هایفوتراپی

اما چه عواملی می‌توانند بر هزینه هایفوتراپی در تهران اثر بگذارند؟ این امر می‌توان از مسائل مختلفی اثر پذیرد. در اینجا به اختصار به مهم‌ترین آنان اشاره خواهیم کرد.

  • نخستین این مسائل، کلینیک انجام درمان است. واضح است که هزینه‌ی هایفو در کلینیکی واقع در شهرک غرب با همان درمان مشابه در نقاطی مانند پونک یکسان نخواهد بود.
  • عامل مهم دیگر، نواحی درمان است. هزینه‌ی لیفت با کمک هایفوتراپی برای ناحیه‌ی غبغب، چشم یا شکم متفاوت است.
  • پزشک کلینیک هم می‌تواند در هزینه نهایی هایفو مهم تلقی گردد. در تمامی خدمات پزشکی، شهرت و رزومه‌ی پزشک بر ویزیت وی اثر بخش است.
  • آخرین مسأله‌ی مهم، تعداد جلسات لازم برای هایفوتراپی است. جلسات بیشتر مورد نیاز برابر است با افزایش هزینه هایفوتراپی.
هزینه هایفوتراپی

معایر های انتخاب کلینیک زیبایی

کلینیکی که انتخاب  می‌کنید باید به پیشرفته ترین و به‌روز ترین دستگاه ها مجهز باشد. همچنین از روش ها و متد های کارساز، پزشکان متخصص و با تجربه بهره مند باشند. به پروانه کسب، مدرک پزشک مرتبط با زیبایی و گواهینامه معتبر حتما دقت داشته باشید. بهترین کلینیک زیبایی در غرب باید سلامت و زیبایی مراجعه کننده را تضمین کنند. در ادامه به برخی از ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران اشاره کرده‌ایم که عبارت‌ اند از:

رعایت تمیزی و بهداشت 

از مهم ترین و مورد توجه ترین نکات که باید به آن توجه ویژه شود رعایت تمیزی و پاک بودن محیط کلینیک است. باید در کلینیک از تجهیزاتی مثل روپوش، رو تختی و .... استفاده کرد و حتما یک بار پس از استفاده تعویض و یا به طور کامل تمیز شوند.

تنوع دستگاه ها و نوع درمان و متد

تنوع در متد ها و روش های درمان دست پزشک را برای درمان باز می‌گذارد یعنی پزشک با کمک دستگاه ها مختلف و توجه به نیاز مراجعه کننده می‌تواند بهترین روش را برای فرد انجام دهد

اطلاعات کافی در خصوص بیماری

اکثر مراجعه کنندگان اطلاعاتی در خصوص مراقبت های قبل و بعد درمان را نمی‌دانند؛ باید بطور دقیق و با حوصله مراجعه کننده را راهنمایی کنند.

احترام به مراجعه کننده

یکی دیگر از ویژگی های بارز یک کلینیک زیبایی در غرب تهران احترام گذاشتن و رعایت ادب به مراجعه کننده است. این احترام باید در نوبت دهی هم رعایت شود تا شخص در زمان معین وارد کلینیک شده و درمان شود.

تجربه

با قرار دادن رزومه کاری در مجلات، فضای مجازی و .... هم به مراجعه کننده کمک می‌کند تا یک کلینیک زیبایی غرب تهران را بشناسند و هم به کلینیک در جهت بردینگ و شناخته شدن آن کمک می‌کند.

بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران

جمع بندی

همانطور که گفتیم در انتخاب کلینیک زیبایی غرب تهران حتما توجه کنید، تا با پرداخت هزینه به نتیجه‌ی مطلوبی که مد نظرتان است برسیم و همچنین از خطرات احتمالی جلوگیری کنید. ما در این مقاله عوامل موثر در قیمت هایفوتراپی را معرفی کردیم. حتما به نکات گفته شده در انتخاب یک کلینیک معتبر و مناسب توجه فرمایید.