سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

کمتر کسی است که این روزها راجع به ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین و تتر چیزی نشنیده باشد. مدتی است تعداد زیادی از کشورها خیلی از مبادلات خود را با ارزهای دیجیتال در دنیای مجازی انجام می‌دهند. تتر هم یکی از ارزهای دیجیتال معروف است که ارزش تقریبا برابر با قیمت دلار آمریکا دارد. 

ارز دیجیتال چیست ؟

پول دیجیتال که در بستر اینترنت بین کاربران و فعالان شبکه بلاکچین، بدون واسطه و نیاز به نفر سوم مبادله می‌شود. ارز دیجیتال یا رمزارز، پروتکل های رمزنگاری شده هستند که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها غیرمتمرکز بودن‌شان است؛ یعنی تحت نظارت هیچ دولت و یا ارگان خاصی نیستند. ارزهای دیجیتال را بدون هیچ محدودیتی به تمام نقاط جهان میتوان ارسال کرد.

تتر چیست؟

Tether از نظر ارزش بازار سومین ارز رمزنگاری شده بزرگ در جهان است. تتر Tether  با اختصار USDT یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال می‌باشد. ثابت ماندن قیمت تتر و نوسان کم، از ویژگی های منحصر به فرد این ارز می‌باشد که از دیگر رمزارزها متمایزش می‌کند. ارزش تتر همیشه برابر با یک دلار آمریکا می‌باشد .

نگهداری تتر

به طور کلی برای رمزارزهای دیجیتال، کیف پول یا ولت‌هایی در قالب اپلیکیشن در دسترس فعالان حوزه کریپتوکارنسی قرار گرفته است. هر کیف پول از تعدادی رمزارز و یا گاهی یک رمزارز خاص پشتیبانی می‌کند که شما با توجه به نیاز خود یکی از آن‌هارا انتخاب کرده و رمزارزهای خود را در آن نگهداری می‌کنید.

انواع کیف پول مناسب تتر

از معروف‎‌ترین ولت هایی که تتر را پشتیبانی می‌کنند، تراست ولت را می‌توان نام برد. اپلیکیشن تراست ولت به راحتی روی موبایل نصب شده و کار با آن بسیار راحت است.

ولت کوینومی تتر نیز از بهترین و کامل‌ترین ولت هاست.

ولت لجر یک کیف پول سخت افزاری است که به دلیل امنیت بسیار بالا طرفداران زیادی در این حوزه دارد.

تتر یک کیف پول نیز مخصوص خود دارد؛ وارد سایت تتر شوید و ثبت نام کنید. اما باید توجه داشته باشید سایت تتر در ایران تحریم است و کار با آن دشوار است.

انتقال تتر

 برای انتقال تتر از سه شبکه می‌توانید استفاده کنید. تفاوت این شبکه‌ها در سرعت انتقال و کارمزد شبکه برای انتقال است.

شبکه OMNI  مبتنی بر شبکه رمزارز بیت‌کوین است و کارمزد بالایی برای انتقال دارد.                                                                                                                                                                  شبکه TRC20 بدون کارمزد و با سرعت بالایی ارزهای شما را انتقال میدهد؛ فقط باید ولتی پیدا کنید که این شبکه را پشتیبانی کند.                                                                                                      ERC20 مبتنی بر شبکه‌ی اتریم است؛ و انتقالی امن با سرعت خوب و کارمزد کم را برای شما فراهم می‌کند.