سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

نظر

مایکروسافت، سرفیس خود را با هدف رقابت با لپ‌تاپ‌های رده بالا به بازار ارائه کرد، تا بتواند از پس‌کارهای حرفه‌ای برآید. همچنین قصد راضی کردن علاقه‌مندان به بازی های کامپیوتری را هم داشت. همچنین مایکروسافت، سرفیس را با هدف ارائه یک لپ‌تاپ سبک و با قابلیت حمل بسیار بالا ارائه کرده است. لپ‌تاپی که بتواند با الترابوک‌ها و لپ تاپ‌های فوق سبک نظیر مک بوک شرکت اپل رقابت کند.

 

سرفیس

 

لپ تاپ سرفیس

سری Surface نیز همچون دیگر لپ تاپ‌های موجود در بازار داری نکات بسیاری است. این نکات می‌تواند این لپ تاپ را تبدیل به یک محصول با کارایی بالا برای شما کند.

 مایکروسافت در طراحی لپ تاپ سرفیس خلاقیت زیادی به خرج داده است. لپ تاپ‌های آن از نظر ظاهری بسیار جذاب و در عین حال بسیار کاربردی هستند. محصولات Surface در چهار دسته‌بندی اصلی تولید و عرضه می‌شوند.

تبلت سرفیس

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که سیستم‌عامل ویندوز تنها برای سیستم های دسکتاپ عرضه و قابل انتخاب است. اما این سیستم‌عامل نشان داد که ظرفیت بالایی برای استفاده در یک سیستم قابل حمل مانند لپ تاپ دارد.

  در اینجا بود که Surface تبلت در دسته محصولات شرکت مایکروسافت قرار گرفت. با قابلیت جدا شدن از کیبورد این محصولات ویژگی ها و قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران خود خواهد گذاشت.

لپ تاپ سرفیس مقرون به صرفه

هرچند که surface پرو قدرت پردازش بالاتری را نسبت به دیگر سری های لپ تاپ در اختیار کاربر قرار می‌دهد، اما همه افراد جامعه نیازی به این میزان از قدرت پردازش ندارند. در اینجاست که خانواده لپ تاپ سرفیس وارد بازار شد تا بتواند کاربران ویندوزی لپ‌تاپ‌های میان رده را نیز راضی نگه دارد.

 این لپ تاپ‌ها در اندازه‌های بسیار متنوعی قابل انتخاب هستند و همچون دیگر محصولات مایکروسافت با رنگ‌بندی های متنوع عرضه می‌شوند که دستان کاربر را برای انتخاب محصول مورد نظر خود باز خواهد گذاشت.

سرفیس بوک

عضو ویژه خانواده مایکروسافت، Surface بوک ترکیبی از قدرت بالای پردازش کامپیوتر و طراحی سبک یک تبلت فوق العاده است و دقیقاً نیز در مرز میان این دو محصول قرار گرفته است.

 این دسته از محصولات نیز از رنج اندازه های متفاوتی قابل انتخاب هستند که همگی از قدرت پردازش بسیار بالا و طراحی زیبا و جذاب بهره مند هستند. قدرت پردازش اطلاعات به این محصول اجازه می دهد که برای کاربران عادی و کاربرانی همچون گیمرهای غیرحرفه‌ای انتخابی مناسب باشد.

اما بیشترین استفاده این لپ تاپ قطعاً برای تولیدکنندگان محتواهای مختلف و طراحان و نقاشان بسیار مناسب خواهد بود که می‌توانند از تمام پتانسیل موجود در سرفیس استفاده کنند.

 

سرفیس مایکروسافت

کلام پایانی

سرفیس از سری محصولات شرکت مایکروسافت است که در چند سال اخیر طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. ما در این مقاله به انواع محصولات سرفیس این شرکت اشاره نمودیم تا اگر قصد خرید هر یک از این محصولات را داشته باشید، بتوانید موثرترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

شما می توانید جهت انتخاب، مقایسه و همچنین خرید انوا محصولات سرفیس مایکروسافت با بهترین قیمت و کیفیت به فروشگاه اینترنتی لوتوس مراجعه کنید.