سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

با افزایش سن مو های سر به دلایل متعددی شروع به ریزش می کنند. از طرفی موهای پرپشت یکی از عوامل زیبایی بوده است؛ از این رو افراد به فکر کاشت مو می افتد. برای کاشت مو مهم ترین نکته انتخاب یک کلینیک معتبر و با تجربه است.

 در سال‌های اخیر تعداد زیادی از کلینیک‌های زیبایی در تهران شروع به کار کرده‌اند. با وجود پراکندگی این کلینیکها در سطح‌ شهر، واضح است که بهترین‌ها تنها در مناطق خاصی حاضر شده و به ارائه خدمات می‌پردازند. یکی از این مناطق، محدوده غرب تهران است. در این کلینیک‌ها خدمات زیبایی جراحی و سطح بالا و نیز اعمال درمانی و ترمیمی غیر تهاجمی مانند لیزر، مزوتراپی مو و هایفوتراپی انجام می‌پذیرد. از مهمترین خدماتی که در کلینیک‌ها انجام می‌پذیرد، باید به کاشت مو اشاره کرد.

کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

معیارهای بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

اما چگونه باید مجهزترین و بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران را بازشناخت. باید گفت که برای این امر، معیارهای مشخصی وجود دارد. با دقت در این معیارهای می‌تونید از حصول بهترین نتیجه اطمینان حاصل کنید.

مجوزهای معتبر کلینیک 

مسلما بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران دارای مجوزهای لازم بهداشتی و درمانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشک است. یک کلینیک درجه یک و با صلاحیت همیشه از قانون پیروی کرده و اقدامات خود را زیر نظر مراجع ذی‌صلاح به پیش می‌رود.

بنابراین پیش از انتخاب کلینیک کاشت مو خود حتما از وجود مجوزهای قانونی وزارت در آن و قانونی بودن فعالیت آنان اطمینان حاصل کنید.

پزشکان معتبر

یکی دیگر از معیارهای که می‌توان برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران در نظر داشت، پزشکان آن مجموعه هستند. مسلما پزشکان برتر در یک مجموعه موجب فخر آن هستند و برای هر کلینیکی اعتبار به همراه می‌آورند.

مکان کلینیک

دیگر المانی که می‌توانید برای انتخاب کلینیک خود در نظر داشته باشید، محل کلینیک در تهران است. بهترین کلینیک ها در تهران بهترین ملک‌ها را اشغال کرده و در مناطق در دسترس تهران حضور دارند.

کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

عوامل موثر در هزینه کاشت مو

عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو در تهران معمولا به انتخابهای شما حدود میشوند چون چهارچوب دقیق و مشخصی برای کلینیکهای زیبایی تعیین نشده است و اکثرا بر اساس خدماتی که توسط متخصصان ارائه میشود و ویژگیهای دیگر کلینیک قیمتگذاری میکنند.

روش های متفاوت کاشت مو

امروزه روشهای متفاوت و جدیدی برای کاشت مو در اکثر کلینیکها وجود دارد که جدیدترین آنها کاشت مو به روش MFIT یا  MicroFIT می باشد. این روش مدرن و آسان خونریزیهای بعد از عمل و خطر کار با ابزار دستی و پانچ ها را کاهش داده و توسط دستگاههای پیشرفته انجام میشود.

هزینه کاشت مو به روش MFIT به علت به روز بودن آن و استفاده از تجهیزات مدرن، نسبت به روشهای دیگر بالاتر است و در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز حدود 7 الی 9 میلیون قیمتگذاری شده است. این هزینه برای روش  SUT بین 6 الی 8 میلیون و به ترتیب برای روشهای FUT و FIT کمتر میشود.

کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

شرایط فردی مراجعه کننده

با توجه به میزان طاسی سر و داشتن بانک موی قوی یا ضعیف، هزینه کاشت مو تغییر میکند. اگر وسعت نواحی دریافت کننده، یا همان بخش طاس و کم پشت، زیاد باشد باید گرافتهای بیشتری برداشته شوند. هرچه متخصص ملزم به استخراج گرافتهای بیشتری باشد، باید انرژی و وقت بیشتری هم مصرف کند در نتیجه هزینه کاشت مو بالاتر میرود. 

آنیل بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

اگر به خوبی به تمامی معیارهای بالا مثل هزینه کاشت مو توجه کنید، مطمئنا چندین نام که شایسته‌ی این عنوان هستند به ذهنتان خطور می‌کند. مطمئنا نام کلینیک آنیل نیز در میان بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران وجود دارد. بنابراین اگر قصد کاشت مو را دارید حتما می‌توانید به این کلینیک اعتماد کنید.