سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

در این مقاله ما قصد داریم راجب عمل بینی به روش بسته صحبت کنیم و هر آنچه که می دانیم را بازگو کنیم.

مروری بر جراحی بینی

قبل از در نظر گرفتن رویکرد باز یا بسته جراحی بینی در بورلی هیلز ، مهم است که دقیقاً بدانید این عمل چیست: جراحی بینی مجموعه ای از پیشرفت های جراحی بینی است که در یک یا چند مورد بهبود می یابد. اگرچه جراحی بینی اغلب یک عمل زیبایی است ، اما جنبه های این جراحی نیز می تواند مزایای پزشکی از جمله توانایی تنفس بهتر داشته باشد.

دلایل عمل بینی به روش بسته یا باز

صرف نظر از تکنیک مورد استفاده ، در اینجا برخی از رایج ترین دلایلی که بیماران درخواست جراحی بینی می کنند ، ذکر شده است که به آن عمل بینی به روش بسته و باز می گویند. بسیاری از بیماران جراحی بینی از بینی که در آن متولد شده اند ناراضی هستند و برخی به دنبال اصلاح تغییرات بینی خود در اثر آسیب هایی مانند آسیب ورزشی یا تصادف رانندگی هستند.

اغلب بیماران به ما می گویند بینی خود را احساس می کنند:

·       آیا اندازه یا نسبت مناسب صورت آنها نیست (یا بینی خیلی بزرگ یا خیلی کوچک)

·       دارای برجستگی روی پل بینی است

·       به نظر می رسد برای صورت آنها بسیار پهن است

·       دارای مشکل در نوک بینی است ، از جمله نوک بینی پیاز دار ، بیرون زده ، افتاده یا بیش از اندازه

·       دارای سوراخ های بینی است که یا برافروخته است یا به هم چسبیده است

·       کج یا نامتقارن است

این عوامل را می توان با عمل بینی به روش بسته اصلاح کرد.

تغییرات ایجاد شده در حین جراحی بینی باز یا بسته

در طول هر گونه جراحی بینی ، جراح پوست بینی را بالا می آورد ، در استخوان و غضروف تغییراتی ایجاد می کند و پوست را به پایین باز می گرداند. هنر و علم سفارشی سازی هر جراحی بینی زمانی اتفاق می افتد که جراح دقیقاً تصمیم می گیرد که چگونه استخوان و غضروف برای دستیابی به اهداف بیمار تغییر خواهند کرد.

تفاوت بین عمل بینی به روش بسته و باز

دانستن تفاوت در جراحی بینی باز یا بسته بسیار مهم است. در جراحی بینی ، استخوان و/یا غضروف تغییر می کند و تنها دو راه برای دسترسی به این ساختار بینی وجود دارد تا دکتر راهبان بتواند تغییرات لازم را ایجاد کند: باز و بسته. در عمل بینی به روش بسته بینی ، 2 برش در داخل بینی ایجاد می شود. از طریق این برش ها است که همه تغییرات ایجاد می شود.

جراحی بینی باز شامل دو برش مشابه است ، اما با یک برش اضافی که این دو را به هم متصل می کند ، در سراسر کلوملا. آن برش اتصال نهایی را یک برش بین ستونی می نامند و به دکتر راهبان اجازه می دهد پوست بینی را باز کند - یا بینی را رونمایی کند. بسته به آنچه جراح در تلاش است انجام دهد ، هر رویکرد مزایا و معایب خود را دارد.