سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

همان طور که در مقاله های قبلی ایران پوشاک هم ذکر کردیم تیشرت یکی از انواع لباس هایی است که به دلیل ساده و راحت بودن طرفداران بسیاری دارد. البته ارزان بودن آن هم در راه یابی تیشرت به سبد خرید لباس ها بی دلیل نبوده است. تیشرت به قدری به مسئله مهمی در میان لباس ها تبدیل شده که در این مقاله قصد داریم بار دیگر به نکاتی که هنگام خرید تیشرت باید به آن توجه کنید بپردازیم.

به انواع تیشرت توجه کنید: همانطور که دیده اید تیشرت ها انواع گوناگونی دارند. بعضی از تیشرت ها یقه های گرد دارند که تعدادی از افراد از یقه های گرد استفاده می کنند. تعدادی از افراد هم تیشرت هایی با یقه هفت را انتخاب می کنند. این لباس پرطرفدار از انواع گوناگون و طرح های مختلفی برخوردار است که انتخاب آن بستگی به سلیقه ی فرد دارد.

خرید تیشرت

انتخاب جنس تیشرت در خرید: قطعا هنگام خرید یک لباس یکی از مهمترین چیزهایی که باید به آن توجه کرد جنس لباس است. اگر قصد خرید تیشرت با کیفیت را دارید به شما پیشنهاد میکنیم تیشرت هایی که جنس آن ها پنبه است را خریداری کنید. البته ناگفته نماند که تیشرت هایی که جنس خوبی دارند قیمت بالایی هم دارند. تیشرت هایی با جنس پنبه نازک تر از مابقی جنس ها می باشند و بسیار سبک هستند. شاید برای این تیشرت ها اندکی پول بیشتر خرج کنید اما باور داشته باشید که هنگام پوشیدن آن احساس رضایت بخشی تجربه خواهید کرد.

به سایز و اندازه تیشرت توجه کنید: انتخاب و خرید تیشرت مانند خرید هر چیزی اصولی دارد و باید تمام زوایای آن را در نظر بگیریم تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم. تیشرت ها نباید خیلی جذب و یا خیلی گشاد باشند تا برجستگی های بدن را نمایان کند. مخصوصا برای افرادی که شکم دارند باید دقت بالایی در سایز آن شود تا لباس در تنشان بد فرم نباشد.
لباس می بایست فیت تنتان باشد. فیت بودن به معنای جذب و تنگ بودن لباس نیست بلکه به این معناست که لباس مناسب تن شما باشد. تیشرت ها دو نوع آستین کوتاه و بلند دارند و متناسب با فصلی که در آن هستید می توانید نوع آن را انتخاب کنید. به شما پیشنهاد میکنیم برای اینکه در معرض آفتاب دستهایتان آسیب نبیند از تیشرت های آستین بلند استفاده کنید.

تیشرت

برای خرید تیشرت حرفه ای تر فراموش نکنید که: 

  • بهتر است رنگ های متفاوتی از تیشرت را داشته باشید
  • میتوانید از تیشرت های طرح دار استفاده کنید
  • برای رفتن به مکان های رسمی از تیشرت استفاده نکنید زیرا اصلا مناسب نمی باشد
  • اگر از کمربند استفاده می کنید بهتر است بیشتر به آن توجه کنید زیرا ممکن است سوراخ سوراخ شود
  • اگر از تیشرت های پنبه ای استفاده می کنید دقت کنید که جنس بسیار نرمی دارند و بسیار آسیب پذیری بالایی دارند
  • بهترین راه شستشوی لباس آب سرد می باشد زیرا در مدت طولانی تری می توانید از لباستان استفاده کنید و ماندگاری آن بالا می رود
  • در خرید تیشرت دقت کنید که سرشانه هایتان اندازه باشد
  • به قد تیشرت دقت کنید! نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایران پوشاک تیشرت ها و لباس های متنوعی را ببینید و خریداری کنید. اطمینان داشته باشید که لباس ها با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود.