سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

سایبان دستی را هنوز هم میتوان جلوی مغازه ها دید اما امروزها استفاده از آن دیگر منسوخ شده و جای خود را به سایبان برقی داده است.سایبان های دستی دارای دسته هندل بودند که با استفاده از آن می توانستیم سایبان را باز و بسته کنیم. اما سایبان های برقی خیلی کار ما را راحت کرده است و به طور گسترده در ویلاها، رستوران ها، مغازه ها و آپارتمان های مسکونی از سایبان برقی استفاده می شود.  

سایبان برق به نوعی یک سقف سازه ای گفته می شود که از جنس پارچه یا برزنت بوده که شما را در برابر شرایط آب و هوای مختلف مانند نور آفتاب، برف، باران و تگرگ محافظت میکند. در سایبان های برقی نوع پارچه ای که استفاده می شود از مقاومت ، ماندگاری بالا ، ضد شعله تعبیه شده که در رنگ ها و طرح های مختلف با توجه به محیط استفاده قرار می گیرد. 

سایبان برقی دو نوع تقسیم می شود. 

1-سایبان برقی کشویی: با  توجه به این که به خانه وصل هستند اما می توان به میزان دلخواه آن ها را باز یا بسه کرد. این نوع سایبان دارای محبوبیت بیشتری در بین مردم دارد زیرا دارای انعطاف پذیری بیشتر و همچنین باز و بسته شدن آن ها تنها از طریق یه دکمه صورت می گیرد. 

2 سایبان  برقی تاشو: دارای کاربرد های فراوان به خصوص در محوطه های بزرگ و کوچک دارد. محوطه های کوچک مانند تراس و بالکن ها و محوطه های بزرگ مانند حیاط، استخر و پارکینگ ها 

 قیمت سایبان چتری 

قیمت سایبان چتری بسته به نوع جنس استفاده شده در ساخت آن بسیار می تواند متغیر باشد. عواملی چون جنس پارچه، جنس بدنه و شکل سایبان (  هشت ضلعی یا مربع) ،برقی و دستی بودن در قیمت سایبان چتری می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.  

امروزه با توجه به نوسانات بازار، قیمت سایبان چتری بسیار متحرک است به طوری که هر آن ممکن است تغییر کند؛ زیرا قیمت سایبان چتری وابسته به جنس میله و پارچه مورد استفاده در آن می باشد؛ از این رو برای اطلاع از قیمت سایبان برقی میتواند به سایت ما که در لینک قرار داده شده در آخر صفحه مراجعه کنید و از قیمت سایبان چتری مطلع شود. 

انواع پارچه در سایبان چتری 

1)پارچه برزنتی نخی: 

بسیار مقاوم، سبک و راحت می باشند، انعطاف پذیر است،دارای  رنگ بندی های متنوع  است،  رنگ سفیدش پرکاربرد است ، برزنت های نخی دارای پارچه دولا و سه لا است. 

2)پارچه های برزنتی PVC: 

این نوع پارچه از جدید ترین نوع پارچه موجود در بازار می باشد و به دلیل ظاهر جذاب و کاربردی بودن آن محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. 

  

سایبان چتری هم مانند سایر سایبان ها از نوع دستی و برقی تعبیه میشود که در نوع برقی، لغزنده پیچشی توسط موتور الکتریکی حرکت می کند و باعث باز و بسته شدن چتر می شود. 

تنها نکته ای که باید توجه بفرمایید این است که با توجه به محیطی و شدت باد آن، از طراح مشورت گرفته تا استحکام و قیمت سایبان چتری را با توجه به شرایط در نظر گرفته شود. 

در اتمام شما را برای دریافت اطلاع از قیمت سایبان چتری و خرید، به سایت https://matinhooshmand.com/   دعوت میکنم.