سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

نظر

 کاشت مو نوعی جراحی است که موها را از ناحیه ای از بدن به ناحیه دیگر منتقل می کند. این روش حداقل تهاجمی از سال 1950 در ایالات متحده انجام شده است و معمولاً برای طاسی مردانه مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که کاشت مو موثرترین روش برای افزایش میزان یا ضخامت مو است ، اما هم از نظر درمان و هم از نظر ریکاوری می تواند گران باشد.این مقاله به بررسی هزینه کاشت مو و بهبودی پیوند مو می پردازد و مواردی را که پس از جراحی کاشت مو انتظار می رود ، بیان می کند.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

کاشت مو یک روش گران قیمت است ، اگرچه هزینه آن بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. هزینه کاشت مو در تهران بسیار متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

هزینه کاشت مو در تهران

برخی از عوامل موثر بر هزینه عبارتند از

 نوع روش کاشت مو: دو روش اصلی کاشت مو به نام جراحی نوار واحد فولیکولار (FUSS) یا استخراج واحد فولیکولار (FUE) وجود دارد. هزینه کاشت مو بستگی به انتخاب آن دارد.

 جراح: جراحانی که در زمینه تخصص خود در نظر گرفته می شوند غالباً بیشتر از دیگران که کمتر شناخته شده اند هزینه دریافت می کنند. با این حال ، هزینه های بالاتر همیشه نتیجه بهتری را نشان نمی دهد. مهم است که با دقت در مورد جراح و درمان تحقیق شود.

 مکان: در مناطقی که هزینه زندگی زیاد است ، هزینه کاشت مو ممکن است بیشتر باشد. رقابت نیز بر قیمت تاثیر می گذارد ، بنابراین مکانهایی که جراحان کاشت مو نسبتاً کم هستند ممکن است گرانتر باشند.

 لازم به ذکر است که برخی از کلینیک ها گزینه های تامین مالی یا برنامه های پرداختی را ارائه می دهند تا هزینه درمان را در چند قسط تقسیم کنند.

هزینه کاشت مو در تهران

انواع کاشت مو

دو نوع متداول کاشت مو FUT و FUE هستند که در زیر شرح داده شده است.

جراحی نوار واحد فولیکولار (FUSS)

FUSS شامل برداشتن نوار پوست از ناحیه غیر طاس است. این سایت اهدا کننده معمولاً پشت سر است. سپس برش بسته شده و توسط موهای اطراف پنهان می شود.نوار پوست سر که برداشته می شود به قسمتهای کوچکی به نام گرافت تقسیم می شود که هر کدام فقط یک مو یا چند تار مو دارند. اینها هر کدام به مناطق طاسی تحت درمان منتقل می شوند ، که به عنوان محل دریافت کننده شناخته می شوند.

هزینه کاشت مو می تواند به تعداد پیوندهای منتقل شده بستگی داشته باشد. اگر فرد فقط به چند پیوند نیاز داشته باشد ، می تواند یک مزیت باشد ، زیرا ممکن است ارزان تر از پرداخت هزینه ثابت برای درمان باشد.

یکی از معایب اصلی پیوند FUSS این است که معمولاً منجر به ایجاد جای زخم در اطراف محل اهدا کننده می شود. برخی افراد نیز ممکن است درد و تورم در این ناحیه را تجربه کنند.

هزینه کاشت مو در تهران

استخراج واحد فولیکولی (FUE)

جراحی FUE شامل تراشیدن پشت سر و سپس برداشتن تک فولیکول های مو است ، در مقابل برداشتن یک نوار کامل از پوست سر.سایتهای اهدا کننده نسبتاً خوب بهبود می یابند. فقط نقاط کوچک قابل توجه هستند ، اما اینها توسط موهای اطراف پوشانده شده اند.

جمع بندی

حتما در انتخاب کلینیک زیبایی کاشت مو دقت کنید؛ با انتخاب یک کلینیک مجهز و باتجربه می‌توانید خیال خودتان را از کاشت مو و هزینه کاشت مو راحت کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به کلینیک آنیل سری بزنید.