سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

قیمت ورق پلی کربنات ، از نظر خواص فیزیکی بهترین نوع تالک است. این طلق ها نه تنها در برابر ضربه مقاوم هستند، بلکه دارای قدرت پارگی ورق پلی کربنات مات خوبی نیز هستند. استحکام کششی ورق پلی کربنات مات بین 66 تا 110 مگاپاسکال است.

قیمت ورق پلی کربنات اکریلیک 71، طلق کریستال 44 و شیشه تنها 7 مگاپاسکال است. نکته بعدی انعطاف نسبتا خوب این سایت هاست. ورق پلی کربنات مات. برخی از انواع خاص اسپیسرهای پلی کربنات مات حتی در تغییر طول 110 درصد فرو نمی ریزند.

ورق پلی کربنات مات در انواع مختلفی تولید می شوند. پلی کربنات در انواع مختلفی از نظر ظاهر و سختی موجود است. پلی کربنات از نظر ظاهری در سه نوع شفاف، مات و رنگی تولید می شود. ورق پلی کربنات مات معمولی در برابر اشعه UV، خط و خش و غیره مقاوم است. در برابر آن مقاوم است.

برخی از چاقوهای مسابقه طلاق از پلی کربنات ساخته شده اند. در ساخت این تالک ها به جای بیسفنول A از تترابیسفنول A استفاده می شود و پلی کربنات نیز نه تنها در مدل های تک لایه بلکه در انواع لمینت و نشکن تولید می شود. تالوک لمینت نشکن نوعی پلی کربنات ساخته شده از تالوک چند لایه و شیشه برای ایمنی است. ورق های پلی کربنات مات قوی ترین نوع تالک هستند.

در میان تمامی این ویژگی ها، استحکام بالا، گذر نور و تبادل حرارت کم از مهم ترین عواملی است که مصرف ورق پلی کربنات با کیفیت و خرید ورق پلی کربنات را روز به روز افزایش می دهد.

عایق حرارتی این ورق پلی کربنات مات به دلیل ساختار به کار رفته در ساخت آن است که یک سازه چند جداره است. این امر باعث ایجاد کانال های هوا در داخل این پنل ها می شود، بنابراین وجود هوا در بدنه این پنل ها از تبادل حرارت و صدا جلوگیری می کند.

نحوه قیمت ورق پلی کربنات در بازار

علاوه بر این، مقاومت خمشی بالا و سایر خواص ذکر شده باعث شده است که در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال، معمولاً از پلی کربنات مات یا ورق های پلی کربنات دو جداره در سقف های بازتابنده یا پاسیو استفاده می شود و همچنین به عنوان موانع پارکینگ و روکش بالکن استفاده می شود.

پلی کربنات ها همچنین ورق های پلاستیکی جامد برای استحکام و دوام هستند، همچنین از نظر بصری بسیار زیباتر و ایمن تر از شیشه هستند و به دلایل خوبی از منظری جایگزین برای دنیای بیرون بازسازی می شوند. . بودن. بولتن هواشناسی

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ورق پلی کربنات و ورق پلی کربنات مات به وب سایت تهران پلیhttps://tehranpoly.com/مراجعه کنید.