سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

زیبایی و زیبا به نظر رسیدن یکی از اولویت های همه انسان ها و به خصوص خانم ها در زندگی است. بینی به دلیل اینکه در مرکز صورت قرار گرفته نقش کلیدی در زیبایی چهره دارد. خیلی از افراد از بینی بزرگ و گوشتی خود می نالند. چاره کار این افراد، عمل بینی گوشتی است. در این مقاله می خواهیم به رایج ترین سوالات بیماران درباره عمل بینی گوشتی پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید.

عمل بینی گوشتی

چه کسانی عمل بینی گوشتی را انجام می دهند؟

کسانی که بینی هایی با ویژگی های زیر دارند معمولا مایل انجام جراحی بینی گوشتی هستند:

  • پوست بینی ضخیم و بسیار چرب دارند
  • غضروف بینی انقدر نرم است که نوک آن به راحتی خم می شود.
  • سوراخ های بینی بزرگ و پهن است.
  • نوک بینی بزرگ و چربی های زیادی در آن انباشته شده است

البته خصوصیات بالا برای تمام بینی های گوشتی صدق نمی کند. بعضی از بینی های گوشتی پوست ضخیمی ندارند و در این دسته از بینی ها معمولا عمل بینی راحت تر انجام می شود چون پوست دیگر دست و پای جراح را در حین جراحی نمی بندد. اگر هیچ یک از ویژگی های بالا را نداشتید اما باز هم فکر می کنید بینی شما گوشتی است می توانید یک آزمایش ساده بدهید و به راحتی از این بابت مطمئن شوید.

جراحی بینی گوشتی

پزشکان معمولا از کدام تکنیک برای عمل بینی گوشتی استفاده می کنند؟

قبل از هرچیز باید بدانید به طور کلی در عمل بینی (Rhinoplasty) دو تکنیک باز و بسته وجود دارد. در روش باز جراح پوست را کنار میزند و تغییرات لازم را در بینی و غضروف آن اعمال میکند به همین خاطر جراحان در این روش آزادی عمل بیشتری دارند اما در رینوپلاستی با تکنیک بسته، تمام برش ها داخل بینی انجام می شود و پوست به مقدار خیلی کم کنار می رود. 

در عمل بینی گوشتی به دلیل پیچیده بودن کار، پزشکان معمولا از تکنیک باز استفاده می کنند.

هزینه عمل بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه عمل بینی از آن دسته مواردی است که در نقاط مختلف یک شهر نوسان زیادی دارد. در سال 99 متوسط هزینه عمل بینی بین 3 تا 9 میلیون است.  عمل بینی گوشتی به دلیل حساسیت و مشکل بودن کار معمولا هزینه بیشتری نسبت به عمل بینی استخوانی دارد. شما در کلینیک زیبایی دکتر بیوتی می توانید جراحی بینی گوشتی را با حدود 7 میلیون تومان انجام دهید.

هزینه عمل بینی گوشتی

چقدر طول می کشد تا نتیجه عمل بینی گوشتی را ببینیم؟

باید در جواب به این سوال گفت این مورد کاملا به خود فرد بستگی دارد. معمولا بین 6 ماه تا 1 سال طول می کشد تا بتوانید نتیجه نهایی و واقعی رینوپلاستی را مشاهده کنید.

 

چند درصد احتمال بازگشت بینی گوشتی بعد از عمل وجود دارد؟

شاید قبلا به دلیل اشتباهات و تصورات غلط پزشکان زیبایی هیچ امیدی به عمل بینی گوشتی نبود اما در حال حاضر آنقدر علم پیشرفت کرده و تکنیک های پزشکی به روز شده اند که دیگر نیازی نیست در این مورد نگران باشید، با این حال باید توجه داشته باشید که بینی گوشتی بسیار حساس است و اگر توسط یک پزشک ماهر و با تجربه جراحی نشود ممکن است صدمات جسمی و روانی زیادی به بیمار وارد کند.

اگر به دنبال یک پزشک با تجربه و ماهر برای عمل بینی گوشتی خود هستید پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و نمونه کارها را خودتان مشاهده کنید؛ مطمئننا شگفت زده خواهید شد.