سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

سئو سایت و بهینه سازی در کل پروسه های بهینه سازی سایت شامل یک سری از اصول اساسی می باشد که سئو کار پس از تحویل پروژه به کارفرمایان محترم این موارد را به آنها انتقال می دهد تا در صورت لزوم بدون پرداخت هزینه و با اتکا به نیروی فنی مجموعه خود در بهره وری هرچه بهتر از نیرو های خود کوشا باشند. 

با استفاده از قدرت موتورهای جستجوگر در دو دهه  اخیر و بالا رفتن میل کاربران اینترنتی از این رابطه ها، به جای اینکه مخاطب بخواهد آدرس کامل تارنمای شما را پیدا کند با پیدا کردن این واژه به راحتی به سایت مذکور دسترسی پیدا می کند.

در سال های اولیه رواج موتور های جستجوگر – مثل هر پدیده نوپای دیگری – ایراد و اشتباهات دیگری در قالب آنها وجود دارد و باعث می شود که افراد سود جو از این ناهمخوانی ها نهایت استفاده را کرده و با مهارت های تخصصی خود به طور زیرکانه ای استفاده می کردند و به طور نامطلوبی برای مخاطبین (مثلا تکرار بی دلیل یک کلمه ی خاص یا لینک دهی های بی ثمر و نامرتبط) خود را در برابر کاربران عام قرار دهد، در حالی که گردانندگان این نمایش با دیدن مشکلات بیکار ننشسته اند و در صدد برطرف کردن این حفره های پر تعداد بر آمدند. از همین رو اصول بهینه سازی و سئو سایت هر ساله دقیق تر می شود و رساندن سایت ها به نتایج برتر گوگل را دشوارتر می کند.

سئو سایت

سئو سایت با استفاده از کدام کلاه؟

در این میان، مجموعه هایی که به سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجوگر یا همان Search Engine Optimization متوسل می شوند. چنانچه اقدامات خود را با الگوریتم های گوگل و توسل به قوانینی که به کاربران خود ابلاغ می کند پیش ببرند با پوشش سفید کلاه خود (White Hat SEO) از این فیلتر عبور کرده و با اثبات لیاقت و شایستگی آن در مراتب بالای این نتایج می نشینند و چنانچه به هر طریقی از این دستورالعمل ها تخطی نمایند، متهم به بر سر کردن کلاهی سیاه شده (Black Hat SEO) و بنا به میزان و شدت نافرمانی انجام گرفته شده با تبعید به صفحات دورتر جریمه می شوند.

به همین دلیل از آنجایی که پیمودن راه در این مسیر خواسته های گوگل امری فوق تخصصی زمانبر و بی فوت وقت می باشد، اگر کسی یا فردی یا مجموعه ای به دنبال آن بوده و بخواهد در میان رقیبان محلی و بین المللی خود بهتر دیده شود ، ملزم به تخصیص زمان قابل توجهی از ساعات مفید کار خود می باشد. 

سئو سایت یعنی رعایت استاندارد های کیفی یک سایت جهت بهبود رتبه در موتورهای جستجو

اصول سئو سایت

سئو همواره با فاکتورهای بسیاری که از آن معمولا با نام الگوریتم های گوگل یاد می شود پیروی می کند، اما از آنجا که این الگوریتم ها جزئی از اطلاعات محرمانه گوگل هستند درک آنها برای همه مقدور نیست.

همیشه کاربران میپرسند سئو چیست؟ به عبارتی سئو یعنی تلاش برای برتر شدن یک سایت از نظر محتوایی و ساختار سایت نسبت به سایر وب سایت ها که منجر به بالا رفتن رتبه خواهد شد.

نکات سئو سایت

روزانه تعداد خیلی زیادی جستجو در موتور های جستجو انجام می شود. این حجم ترافیک به حدی زیاد است که می تواند تمام سایت های موجود را تغذیه کند، اما چیزی که خیلی مهم تر است تعدادی ترافیک خاص است که منجر به فروش می شود و البته فقط با سئو سایت می توان به آن دست یافت. با مراجعه به سایت سئو اینجا می توانید تجربیات خود در زمینه سئو و سئو سایت افزایش دهید و به سایت خود رونق ببخشید.