سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

سامسونگ، این شرکت بزرگ کره ای ، چندین سال است که در قفل دیجیتال هم فعالیت دارد و این یکی از مظاهر پیشرفت و نفوذ گسترده سامسونگ در زندگی مردم می باشد. هم اکنون قفل دیجیتال سامسونگ یکی از پرفروش ترین ها در این زمینه است. از دیگر مارک های قفل دیجیتال می توان به yale ، gateman ، Orient ، HG و Hayvan اشاره کرد. اگر با پدیده قفل دیجیتال آشنا باشید ، می دانید که قفل دیجیتال سامسونگ از یک رمز عبور ، کارت RFID ، مشخصات بیومتریک و اتصال بلوتوث برای شناسایی و استفاده از کلیدها به جای آن استفاده می کند. در اینجا سعی داریم شما را با 3 مدل قفل دیجیتال سامسونگ آشنا کنیم که دارای بهترین ویژگی های فناوری هستند و در صدر لیست قرار دارند.

قفل دیجیتال سامسونگ مدل shp-dh537 را بشناسید.


این قفل دارای احراز هویت و قفل اتوماتیک دو مرحله ای است و از کارت های RfID  پشتیبانی می کند. جالب است بدانید این قفل در حین آزمایش و پس از 5 بمب گذاری این قفل در حالیکه همچنان هشدار صوتی پخش می کرد سیستم خود را غیرفعال کرد پس می توانید مطمئن باشید که سارقان با مشکلی بسیار جدی روبرو خواهند بود. علاوه بر اینها سیستم ضد حریق، سیستم ایجاد وقفه (برای زمانهایی که تلاش هایی مشکوک برای باز کردن درب صورت می گیرد)، قفل کودک و سیستم بک آپ گیری در مواقع بحرانی دارد.

قفل دیجیتال سامسونگ



قفل دیجیتال سامسونگ مدل  SHS-H700 | زیبایی همراه با سادگی


این محصول نوعی نسخه به روز شده قفل SHS-5230 است. در این مدل سامسونگ با نوآوری در مدار مدل قبلی ، این قفل را در برابر شوک الکتریکی ولتاژ بالا ایمن کرده است. همچنین در این قفل دیجیتال سامسونگ سیستم تشخیص آتش سوزی نیز وجود دارد به گونه ای که اگر دمای محیط داخلی از بالای 60 درجه سانتیگراد بالا رود ، سیستم هشدار صوتی به سرعت فعال می شود و اگر دما بتواند قفل را خاموش کند ، قادر خواهید بود. با یک اهرم مکانیکی کوچک درب را باز کنید. اگر هنگام وارد کردن رمز، خطا وجود داشته باشد، خطاهای مکرر در تأیید اعتبار رخ می دهد، یا حتی وقتی در خانه نیستید و یکی از درهای داخلی باز شود، سیستم هشدار صوتی همچنان فعال می شود و در کنار آن یک اخطار نیز برای شما ارسال می شود.

قفل 700.jpg

قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHS-2920 


سیستم امنیتی این مدل دو عدد را در مکانی تصادفی به شما نشان می‌دهد و بعد از وارد کردن آن دو عدد رمز عبور اصلی خود را وارد می‌کنید. سامسونگ در این مدل هم از سیستم ضد حریق در دمای بالای 60 درجه استفاده می‌کند. سیستم ضد سرقت این قفل دیجیتال سامسونگ درب را پس از بسته شدن به طور اتوماتیک قفل می‌کند و در صورتیکه درب اصلی قفل باشد و یکی از درب های داخلی باز شود سیستم هشدار فعال می‌شود.

shs2920.jpg

چگونه قفل دیجیتال سامسونگ  تهیه کنیم؟

 

فروشگاه قفل دیجیتال بارمان در digitaldoorlock.ir به شما امکان مقایسه ویژگی ها و خرید محصولاتی از تولید کنندگان پیشرو در جهان از قفل های دیجیتال ساخته شده در اروپا و آسیای شرقی از جمله قفل دیجیتال سامسونگ را می دهد تا شما بی هدف و نادانسته وارد بازار نشوید. با توجه به شرایط دشوار تحریم ها و واردات ، تلاش های بارمان همیشه بر اساس تهیه لیست متنوع و جذاب از مدل های قفل دیجیتال موجود در بازار بوده است.