سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 مدل بینی گوشتی یکی از شایع ترین مدل بینی بین افرادی است که قصد جراحی بینی دارند. برای این افراد جراحی بینی گوشتی همیشه با تردید و عدم اطمینان همراه بوده است. عدم اطمینان از اینکه آیا جراحی برای آن ها نتیجه بخش خواهد بود یا خیر. علت این تردید هم این بوده که در طی سالیان گذشته هر کس بینی گوشتی داشته جراحی بینی موفقی را تجربه نکرده است. معمولا این افراد مدتی بعد از جراحی با افتادگی بینی یا بازگشت فرم بینی مواجه می شدند. این یکی از نکات مربوط به جراحی بینی گوشتی است. در ادامه به دیگر نکات مهمی که باید بدانید اشاره می کنیم.

قبل و بعد جراحی بینی گوشتی

1. روش باز برای جراحی بینی گوشتی مناسب تر است. در عمل بینی گوشتی چون مبنای کار براساس تقویت غضروف و ترمیم آن است، روش عمل بینی باز در اولویت است. پس بهتر است پزشک شما از روش عمل بینی باز برای جراحی بینی گوشتی استفاده کند، البته این به نظر مستقیم پزشک شما بستگی دارد.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

2. جراحی بینی گوشتی برگشت پذیر نیست. در گذشته باور عمومی چنین بود که بینی گوشتی بعد از جراحی به حالت قبلی خود برمی گردد. به این دلیل که پزشکان بخش زیادی از غضروف را می تراشیدند و باعث ضعف غضروف می شد. اما امروزه فقط بخشی از غضروف را برمی دارند پس دیگر نگران نباشید که بینی تان به حالت سابق برگردد.

عمل بینی

3. روش اصلی در جراحی بینی گوشتی این است که جراح، غضروف تیغه وسط بینی را برمیدارد و در نوک بینی قرار میدهد. بینی های گوشتی چون چربی زیادی در نوک آن ها انباشته شده اند، گاهی اوقات پزشک تشخیص می دهد که که باید قسمتی از چربی بینی برداشته بشود.

4. ورم، کبودی و درد، اختلالات تنفسی از تاثیرات گریز ناپذیر جراحی بینی و به خصوص جراحی بینی گوشتی است. اگر شما بینی گوشتی دارید و می خواهید آن را عمل کنید باید تا یک ماه بعد از عمل، زخم و ورم های بینی را تحمل کنید و تا زمانی که پزشک تشخیص میدهد چسب را روی بینی خود قرار دهید.

جراحی بینی گوشتی

5.  از تاثیرات مثبت و خوب جراحی بینی گوشتی میتوان به برطرف شدن انحرافات، مشکلات تنفسی، نواقص بینی و متقارن شدن آن در صورت اشاره کرد.

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

به علت پیچیدگی بیشتر جراحی بینی گوشتی، این جراحی باید توسط فرد ماهرتری انجام شود. بنابراین به طور معمول هزینه عمل بینی گوشتی از هزینه عمل بینی غیرگوشتی و استخوانی بیشتر است.

عمل بینی

چه پزشکی را برای جراحی بینی گوشتی انتخاب کنیم؟

همان طور که در مقاله اشاره کردیم جراحی بینی گوشتی به دلیل ظرافت و دقت عملی که نیاز دارد باید توسط یک پزشک حاذق و ماهر انجام بگیرد. ما پزشک بسیار با تجربه ای را برای شما در نظر گرفته ایم. دکتر تهران بیوتی یکی از بهترین پزشکان ایران در زمینه عمل بینی، عمل بینی گوشتی و عمل زیبایی هستند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

عمل بینی