سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 

این روز‌ها عبارت‌های زیادی نظیر سئو تضمینی، بهینه‌سازی سایت به صورت تضمینی و عبارت‌های دیگر که تضمینی در آن‌ها دخیل است وجود دارد، اما آیا همه این شعارهای وسوسه انگیزی که می‌دهند، وجود دارد؟ برای اینکه متوجه شوید کدام آژانس بهینه‌سازی سایت انتخاب درستی است پس با این صفحه همراه باشید.

راهنمای انتخاب سئو تضمینی

اگر برای کسب و کارتان سایتی دارید، اما به دانش سئو تسلطی ندارید، می‌توانید از یک آژانس یا سازمان‌هایی که علم سئو را به صورت تخصصی کار می‌کنند، بسپارید! مشاوره و راهنمایی بگیرید تا از استراتژی که باید برای وب‌سایتتان درپیش بگیرید، مطلع باشید.

استفاده از سازمان‌‌هایی که خدمات بهینه‌سازی سایت را ارائه می‌دهند می‌تواند مفید باشد اما!!!!! اگر سایت خود را به دست آژانس‌هایی بسپارید که هیچ بویی از این علم بروز سئو نبرده‌اند، می‌تواند ضررات جبران ناپذیری نظیر هدر رفتن زمان، انرژی و هزینه را بجای بهینه‌سازی سایت به شما ارائه دهند. از این رو می‌توان گفت خدمات سئو تضمینی را به شما ارائه نمی‌دهند

سازمان‌های سئو چه خدماتی می‌توانند ارائه دهند؟

برای اینکه مطمئن شوید، شرکتی که می‌خواهید سئو سایت خود را به آن‌ها بسپارید، انتخاب درستی است. می‌بایست در اولین نگاه به محتوا گذاری و کلمه کلیدی که برای سایتتان پیشنهاد می‌دهند دقت داشته باشید تا به نحوی متوجه شوید که آژانس ارائه دهنده دارد به شما سئو تضمینی را برای سایتتان سرف می‌کنند

به شعارهای آژانس‌های سئو حتما دقت کنید.

گوگل در چند سال اخیر به وب‌مستران و شرکت‌هایی که برای مشتریان بهینه سازی سایت‌ها را انجام می‌دهند گفته است نباید به مشتریان خود سئو تضمینی را پیشنهاد بدهید و علت آن هم بهینه سازی‌ها و آپدیت‌های پی در پی است که گوگل ماهانه ارائه می‌دهد. جالب است بدانید هیچکس نمی‌تواند ادعا داشته باشد که همکار گوگل است! و هرکس این ادعا را داشته باشد قطعا دروغ می‌گوید!

توضیحاتی از شرکت‌ی که برای سئو تضمینی انتخاب نموده‌اید، بخواهید!

عواقب تمام کارهایی که یک شرکت بهینه‌سازی یا سئو برای سایت شما انجام می‌دهد به عهده خودتان است! بنابر این اگر شما اطلاعات و دسترسیی‌های بیشتری به شرکت‌های سئو بدهید، می‌توانید توقع بیشتری داشته باشید تا سئو تضمینی بر روی سایتتان اعمال شود.

مطمئن شوید که در نتایج طبیعی گوگل قرار می‌گیرید.

برخی از سایت‌ها با استفاده از روش تبلیغاتی که گوگل قرار داده است به شما وعده کلیک گرفتن و ورودی را می‌دهند اما از آن جا که گوگل سرچ‌های تبلیغاتی را با برچسب "تبلیغات" از سرچ‌های طبیعی جدا می‌کند، نشان دهنده این است که این سایت‌ها طبیعی نیستند و به علت ثروتی که دارند، به کاربر نشان می‌دهد. بنابراین بهتر است مطمئن شوید که رتبه شما به طور طبیعی یا ارگانیک در نتایج گوگل نشان داده می‌شود.

بهتر است بگوییم سئوی صادقانه را جایگزین سئوی تضمینی کنید.

نتیجه

اگر به فکر سئو تضمینی از یک سایت معتبر هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت سئواینجا سر بزنید تا همواره از تبعات جبران ناپذیری که امکان دارد توسط دیگر شرکت‌ها یا سازمان‌ها برای سایتتان پیش بیاید، جلوگیری کنید. همچنین مواردی که نیاز است متوجه شوید که با یک شرکت حرفه‌ای سروکار دارید، را در این مقاله، می‌توانید مطالعه نمایید.