سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

استفاده از طرح های جالب و ورود صنعت چاپ در حوزه چاپ طرح ها بر روی لباس ها به ویژه تیشرت، باعث شد تا فکر تیشرت تبلیغاتی و استفاده از تیشرت برای کار تبلیغ برند به ذهن فعالان تبلغات و صاحبان کسب و کار برسد.

 تیشرت تبلیغاتی میواند محصولات شما و شرکت شما را در معرض دید قرار دهد و استفاده از آن در موقعیت مناسب بسیار مهم است. در این مقاله می خواهیم درباره ویژگی های یک تیشرت تبلیغاتی مناسب صحبت کنیم. با ایران پوشاک همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه به شما بدهیم.

C:\Users\Maedeh\Desktop\unnamed.jpg

جنس تیشرت

جنس تیشرت بسیار مهم است، زیرا جنس تیشرت تبلیغاتی تعیین می کند که کیفیت چاپ بر روی آن چگونه خواهد بود یا چه نوع چاپی برای آن مناسب است. اگر جنس تیشرت مناسب نباشد و کسانی که این تیشرت تبلیغاتی را دریافت می کنند از جنس آن راضی نباشند، این تیشرت یک تبلیغ منفی برای برند خواهد بود.

افرادی که برند خود را روی تیشرت ها تبلیغ می کنند، می خواهند تا مخاطبانشان این تیشرت ها را خریداری کرده و در سطح شهر آن را استفاده کنند. این موضوع در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار است. اگر تیشرت ها جنس خوبی نداشته باشند فردی که میخواهد آن را خریداری کند منصرف می شود و این امر بسیار ناراحت کننده به نظر می رسد.

چاپ روی تیشرت به چند روش است؟

چاپ روی تیشرت تبلیغاتی به چند روش انجام می شود که آن ها را برایتان می آوریم:

  • چاپ سابلیمیشن

  • چاپ لیبلی

  • چاپ کاتر پلاتر

  • چاپ مدیا 

  • چاپ به صورت مستقیم روی تیشرت

  • چاپ سیلک

کیفیت چاپ

یکی دیگر از ویژگی مهم تیشرت تبلیغاتی کیفیت چاپ طرح آن است. هرچه چاپ با کیفیت بالاتری باشد مخاطب بیشتری به آن جذب می شود. در قسمت بالا چند نمونه از روشهای چاپ را نام بردیم که هر کدام از آن ها به طور خاصی روی پارچه چاپ می شوند.

C:\Users\Maedeh\Desktop\koton8YAK13143GK001d.jpeg

موادی که برای چاپ استفاده می شود می بایست مرغوب و با کیفیت باشد تا از ماندگاری بالایی برخوردار شود. نکته ای که حائز اهمیت است این است که دستگاه هایی که کار چاپ روی تیشرت و یا پارچه را انجام می دهند رنگ سفید ندارند و به همین دلیل است که اغلب افراد از تیشرت های سفید برای چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی استفاده می کنند.

ماندگاری چاپ

اگر طرح یا لوگویی که بر روی تیشرت تبلیغاتی چاپ می شود با یکبار شست و شو از بین برود و محو شود، در حقیقت تاثیر طولانی مدت برای کسب و کار تبلیغ کننده تخواهد داشت. به علاوه دریافت کنندگان این هدایای تبلیغاتی نیز از این تیشرت ها ناراضی خواهد شد.

شما میتوانید با مراجعه به ایران پوشاک تیشرت تبلیغاتی خود را با چاپی که در نظر دارید سفارش دهید. این اطمینان را داشته باشید که که تیشرت ها در بهترین کیفیت و بهترین نوع چاپ با ماندگاری بالا به شما ارائه داده می شود.