سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

اگر شما هم مانند افراد زیادی که روزانه تصمیم به عمل رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی گرفته اند قصد عمل بینی خود را دارید این مقاله برای شماست. وجود عمل رینوپلاستی اجرای یک عمل سبک برای اصلاح ساختار و ظاهر بینی بدون عوارض شدید است. اما دلایلی مثل رفع مشکلات ساختاری و تنفسی در بینی، شکستگی بینی در سوانح مختلف، و متناسب سازی بینی نیز ممکن است مزید بر علت و انگیزه های بیماران شود. رینوپلاستی برای افرادی که می‌خواهند بینی زیبا و متناسب‌تری داشته باشند بسیار مناسب است. اما باید این کار با رعایت جوانب انجام شود. مهمترین عاملی است که می‌توان به کمک آن پزشکان را قضاوت کرد دارا بودن بیشترین تجربه موفق در این زمینه است.

رینوپلاستی یک اصطلاح تخصصی است که در لغت معنای جراحی بینی داده، و معنای دقیق‌تر آن به فارسی، عمل بینی ترمیمی است. به این معنا، در رینوپلاستی که آن را عمل بینی ترمیمی نیز می‌خوانند، هدف از انجام تغییرات به صورت بسیار کنترل شده، جزئی و هنرمندانه است. در رینوپلاستی با برش‌های جزئی سعی می‌گردد در بافت غضروفی بینی تغییراتی به وسیله‌ی بخیه یا دیگر تکنیک‌ها ایجاد کردد که نتیجه‌ی آن در نهایت بهبود ظاهر این اندام خواهد بود.

این عمل در مقایسه ب همتایان خود کم‌تر تهاجمی بوده، و استرس کمتری را متوجه عضو می‌نماید. پزشکان نیز خود، تا هنگامی که ضرورتی مبتنی بر اعمال تغییرات عمده در بینی نبینند، تمایلی به استفاده از روش رینوپلاستی نداشته و ترجیح می‌دهند کار را با کم‌ترین هزینه و فشار روی بیمار انجام دهند. در این صورت ریسک‌های اعمال تغییرات روی سلامت و ظاهر نهایی بیمار نیز تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

در این روش در نقاطی از بینی که هدف تغییرات اعمالی هستند برش‌هایی زده می‌شود. برش‌های کمتر و خفیف‌تری روی بینی جای زخم و برش باقی نگذاشته و مدت زمان بهبودی نیز کوتاه‌تر می‌گردد. این برش ها معمولا روی ناحیه‌ی غضروفی و یا استخوانی زده شده و سپس توسط جراحی به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

رینوپلاستی

رینوپلاستی جراحی ای است که برای افرادی که می خواهند تغییراتی جزئی و ظریف را در بینیخود ایجاد کنند بسیار مناسب است. اما باید این کار با رعایت جوانب انجام شود. در بیشتر شرایط، جراحی به صورت سرپایی یا در بیمارستان یا در جراحی انجام می شود. متخصص بیهوشی در تمام مراحل عمل حضور داشته و شب قبل از عمل برای بررسی سابقه پزشکی تماس می‌گیرد. برای تسهیل کار پزشکان باید مطالعات آزمایشگاهی قبل از عمل باید چند روز قبل روی بیمار انجام و نتایج به پزشک اعلام گردد. همچنین ‌محصولات حاوی آسپرین یا دارای مواد مقابله کننده با عامل انعقاد خون نباید در طی 10 روز از تاریخ جراحی مصرف شود.