سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 

قفل کاداس یکی از انواع قفل های دیجیتالی یا قفل هوشمند است که ساخت کشور چین بوده و ظاهر بسیار زیبایی دارد. قفل کاداس شباهت زیادی به قفل فیلیپس داشته که کمپانی تولید کننده این قفل دیجیتالی هم چینی می باشد. قفل کاداس همان‌طور که گفته شد ساخت چین می‌باشد. اما بعضی از آن‌ها ساخت کشور آلمان و یا تحت لیسانس آلمان هستند.

 

 

اکثر مدل های قفل کاداس مجهز به همه دسترسی های کارت، اثر انگشت و رمز می باشد در حقیقت قفل کاداس نوعی قفل اثر انگشتی یا قفل رمزی است.

قفل کاداس

قیمت حدودی این محصولات در چین حدود 80 دلار آمریکا می‌باشد و به راحتی در سایت چینی Alibaba قابل رویت است. این محصولات ظاهر زیبا و لوکسی دارند و از نظر کیفیت در رده متوسطی قرار دارند.

مدل K9 مدلی است که با این‌که تولید کشور چین می‌باشد، کیفیت قابل قبولی دارد و قیمت آن نیز در فروشگاه‌های چین حدود 160 دلار آمریکا است که قیمت قابل قبولی را ارائه می‌کند.

اما بزرگترین مشکل قفل کاداس مجهز نبودن به قفل کودک یا همان دکمه امنیتی است که ضعفی بزرگ به حساب می آید.

قفل کودک یا دکمه امنیتی یک فاکتور بسیار مهم در تامین امنیت قفل های دیجیتال و منزل یا محل مورد نظر شماست.

به طوری که در صورت نبود این قابلیت و اطلاع سارقان، آن ها به راحتی میتوانند وارد منزل شما شده و از منزل شما دزدی کنند.

قفل کاداس درب

اهمیت این دکمه امنیتی به حدی است که اگر قفل دیجیتالی که انتخاب می‌کنید این دکمه را نداشته باشد عملا امنیت شما در مقابل سارقان صفر خواهد بود و انگار درب منزلتان همیشه برای همه باز است چرا که در صورت نبود قفل کودک سارقان بدون ایجاد کوچک‌ترین سر و صدایی و تنها با استفاده از یک طلق ساده می‌توانند وارد منازل شما شده و اموال و خانواده‌تان را در خطر بیاندازند.

 البته به این نکته دقت کنید که فروشنده دکمه حریم خصوصی را به جای قفل کودک به شما معرفی نکند؛ دکه حریم خصوصی در حقیقت قابلیتی در قفل های دیجیتالی است که اگر این دکمه را فعال کنید دیگران که خارج از منزل یا محل مورد نظر هستند حتی در صورت داشتن کارت یا رمز نمیتوانند وارد منزل بشوند، این دکمه کار قابلیت قفل کودک را انجام نمیدهد.


یکی از مهمترین مواردی که لازم است در هنگام خرید قفل کاداس یا هر قفل دیجیتال دیگری به آن توجه کنید صداقت فروشنده است، شرکت کارن واردکننده و تامین کننده انواع قفل و دستگیره دیجیتال با بیش از 15 سال سابقه در فروش قفل هوشمند همواره مفتخر بوده که مهم‌ترین مسئله برای کارن رضایت حداکثری مشتریان عزیز بوده است و همه جوانب و زوایای محصولات موجود را برای مشتریان بازگو کرده تا با توجه به نیاز و استفاده، کاربران بتوانند بهترین خرید و تجربه را داشته باشند.

همچنین شما میتوانید برای مشاوره در مورد خرید قفل کاداس یا هر قفل دیجیتال دیگری با کارشناسان فروش کارن تماس گرفته و با توجه به نیاز خود بهترین قفل دیجیتال را خریداری کرده و امنیت را به خود هدیه دهید.