سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای حفاظت بیشتر از خانه های شما و مکان های خصوصی و ایجاد آرامش دستگیره الکترونی تولید شده است تا امنیت و آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین در مکان هایی که قصد داریم دسترسی و تردد افراد را محدود کنیم استفاده کردن از دستگیره الکترونیکی بسیار پیشنهاد میشود. 

شاید خیلی ها با خود بگویند که دستگیره الکترونیکی چیست چگونه کار میکند و چه تفاوتی با دستگیره های معمولی دارد.کارن در این مقاله سعی دارد که شما را با دستگیره الکترونیکی و نحوه کارکرد آن آشنا کند پس با ما در این مقاله همراه باشید

دستگیره الکترونیکی

خب ابتدا تعریفی از دستگیره الکترونیکی ارائه دهیم. این دستگیره مانند قفل های مکانیکی میباشد که آن ها را بر روی درب ورودی منزل افراد نصب میکنند تا از ورود افراد ناشناس یا دزد به خانه جلوگیری کنند. پس هدف عملکرد هر دو دستگیره یکی است اما در دستگیره های الکترونیکی برای کنترل ورود و خروج افراد از روش های پیشرفته استفاده میشود.

امروزه استفاده از این نوع دستگیره ها به دلیل سیستم حفاظت پیشرفته و امنیت بالای آن در بسیاری از اماکن رایج شده است برای مثال درب منزل، دفاتر، شرکت ها، ادارات، هتل ها و در کل مکان های غیر عمومی که تعداد افرادی که در آن ها رفت و آمد میکنند محدود و مشخص است.

نحوه بکارگیری دستگیره الکترونیکی

دستگیره الکترونیکی با استفاده از اثر انگشت، کارت و رمز کار میکند. برای باز کردن درب امکان در هنگام عبور و مرور میشود از رمز 4 تا 12 عددی استفاده کرد همچنین از رمز هایی که در حافظه ذخیره شده اند هم میتوان برای ورود استفاده کرد. همچنین امکان استفاده همزمان از کارت و رمز برای ورود هم وجود دارد. برای اثر انگشت هم با استفاده از اثر انگشت های تعریف شده در حافظه دستگیره میتوان در را برای ورود باز کرد.

مزیت استفاده از دستگیره الکترونیکی

  • دارا بودن قفل کودک برای جلوگیری از خروج کودک و افزایش امنیت 

  • دارا بودن قفل اتوماتیک که پس از خروج به سرعت قفل میشوند

  • مجهز به سیستم ضد سرقت و ضد حریق

  • دارا بودن سیستم هشدار برای جلوگیری از ورود غیرمجاز

  • عدم نیاز به سیم کشی داخلی برق و استفاده از باتری

  • غیر قابل هک بودن

  • مقاومت بسیار بالا در برابر برف، باران، آب و هوای سرد و گرم

  • دسترسی آسان و سریع

  • عدم استفاده از کلید های مکانیکی

  • پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری به دلیل کیفیت بالای تولید.

دستگیره الکترونیکی

جمع بندی

حال که با دستگیره های الکترونیکی بیشتر آشنا شده اید متوجه شدیم که استفاده از این دستگاها چقدر میتواند زندگی را برای ما راحت تر کند. فقط کافی است با خود فکر کنید که دیگر نیازی نیست که نگران گم شدن دسته کلید خود یا جا گذاشتن آن در منزل و ماندن در پشت در خانه هایتان باشید. علاوه بر این ها مانند یک نگهبان شخصی همیشه مراقب امنیت منزل شما است.

پس اگر شما هم قصد دارید که با خرید این نوع قفل ها خیال خود را از این بابت راحت کنید میتوانید به شرکت کارن مراجعه کنید و با اطمینان خاطر از کیفیت دستگیره الکترونیکی این شرکت اقدام به خرید آن بکنید.