سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 

بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است که می تواند تاثیر زیادی در زیبایی صورت داشته باشد. تنها اینکه بینی با سایر اعضای بینی متقارن و متناسب باشد کافی نیست بلکه اجای داخلی آن نیز باید متقارن باشد، برای مثال باید اندازه تیغه با نوک بینی متناسب باشد در این صورت ظاهر جذابی نخواهید داشت.

 

کسانی که بینی گوشتی دارند همیشه با مشکلات زیادی رو به رو بوده اند. عمل بینی گوشتی در طی زمان با چالشهای بسیاری همراه بوده اما در این مقاله ما قصد داریم نکات مهمی درباره عمل بینی گوشتی با شما درمیان بگذاریم، پس با ما همراه باشید. 

عمل بینی گوشتی فانتزی

عمل بینی گوشتی هم مانند رینوپلاستی، انواع مختلف دارد. در عمل بینی فانتزی حجم تغییرات بسیار زیاد است. نوک آن به سمت بالاست و تیغه بینی توسط جراحان دستکاری می شود. بینی های گوشتی دو ویژگی به خصوص دارند: پوست ضخیم و غضروف ضیف و نرم.

بینی های گوشتی به دو دلیل پوست ضخیمی دارند: 1. بافت زیاد 2. وجود غدد چربی

عمل بینی گوشتی فانتزی

بینی هایی که زیر پوست آنها چربی زیادی انباشته شده معمولا راحت تر از بینی هایی که بافت زیادی دارند جراحی می شوند. همان طور که پیش تر اشاره کردیم در عمل بینی فانتزی، تغییرات زیادی در بینی اعمال می شود به همین خاطر جراحان برای عمل بینی گوشتی، روش فانتزی را توصیه نمی کنند و به جای آن از روش عمل بینی طبیعی استفاده میکنند.

تفاوتی که عمل بینی طبیعی با فانتزی دارد این است که درصد تغییرات کمتر است و به طبع آسیب های پس از جراحی نیز کمتر می شود.

 

عمل بینی گوشتی با لیزر

شاید در سایت های زیادی عنوانی با نام عمل بینی گوشتی با لیزر دیده باشید اما اطمینان داشته باشید که این فقط یک تبلیغ است. با آنکه لیزر در علم پزشکی تغییرات زیادی را اعمال کرده است اما هنوز هیچ مدرکی ارائه نشده که بتوان با لیزر بینی را عمل کرد. تنها استفاده ای که لیزر در عمل بینی گوشتی دارد این است که از آن برای برش دادن پوست بینی و از بین بردن زخم ها و جراحات ناشی از عمل بینی گوشتی استفاده می کنند.

عوارض پس از عمل بینی گوشتی

هر جراحی عوارض خودش را دارد، جراحی بینی گوشتی هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر شما هم قصد دارید عمل بینی گوشتی را انجام بدهید باید بدانید که عوارض زیر ممکن است برای شما پیش بیاید

o        کاهش حس بویایی

o        بی حس شدن بینی

o        درد و ورم

o        اختلال در تنفس

o        خونریزی

o        سوراخ شدن حفره های بینی

o        تغییر رنگ پوست بینی

o        باقی ماندن جای زخم ها و جراحات جراحی

o        عفونت

o        نامتقارنی بینی

 عمل بینی گوشتی

البته اگر پزشک حاذق و متبحری را برای عمل بینی گوشتی خود انتخاب کرده باشید جای نگرانی نیست. عمل بینی گوشتی عمل بسیار حساسی است و کوچکترین اشتباهی ممکن است آسیب های جدی و جبران ناپذیری به بینی و جسم شا بشود. پزشکان کلینیک دکتر بیوتی در زمینه عمل بینی گوشتی بسیار حاذق و ماهر هستند و نتایج درخشانی دارند. اصلا نیازی به تعریف ما نیست. کافیست شما به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه نمایید تا خودتان نمونه کارها را ببینید و قضاوت کنید.