سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 

رژ لب برای زیباتر و و جذاب تر نشان دادن لبها، کرم پودر برای پوشاندن عیبهای چهره مثل جای جوش و لک صورت و ریمل برای جذاب کردن و حجیم نشان دادن مژه ها و چشمها می باشد. هر وسیله آرایشی برای جذاب کردن قسمتی از صورت وظیفه ای بر عهده دارد. در حین انجام وظیفه نباید به سلامتی آن قسمت آسیبی وارد نماید. اما از لوازم آرایشی به مدت طولانی استفاده نکنید.

 استفاده طولانی مدت و به صورت مداوم و روزانه از لوازم آرایشی ممکن است به سلامتی آن عضو صدمه بزند. اگر لوازم آرایشی را از برندهای نامعتبر یا به اصطلاح فیک خریداری کنید این آسیب خیلی بیشتر و گاها جبران ناپذیر خواهد بود.

ریمل اصل

 

ریمل به چشم هایتان آسیب وارد می کند.

 

عواملی متعددی بر حساسیت چشم تاثیر میگذارد. نور آفتاب، کم خوابی و استرس، تغذیه نامناسب و استفاده مداوم از لوازم آرایشی موجب پیری چشم و حساسیت آن میشود. در کنار این عوامل اگر از ریمل نامرغوب هم استفاده شود زمینه برای آلرژی چشم را افزایش میدهد.

نشانه هایی که میتوان پی برد شما دارای چشمانی حساس و مستعد آلرژی هستید میتوان به سوزش و خارش در ناحیه چشم، سرازیر شدن اشک، قرمزی و التهاب در ناحیه چشم اشاره کرد.

در انتخاب ریمل کمی وسواس به خرج دهید. به دلیل نزدیکی مواد داخل ریمل به ناحیه چشم و آسیب پذیری آن باید ریملی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی، سلامت چشمهای شما را نیز به ارمغان بیاورد.

بسیاری از ریملها دارای مواد شیمیایی و نگهدارنده هستند که این مواد در صورت استفاده طولانی مدت به تارهای نازک مژه آسیب وارد میکند. بعد از مدتی مژه ها ضعیف، نازک تر و شکننده میشود. در موارد جدی تر موجب ریزش مژه خواهد شد. در نهایت باید از تقویت کنندههای مژه استفاده کنید.

خرید ریمل روبی سان

بر اساس مواد داخل مایع ریمل، ریمل ها به دو نوع کلی بر پایه آب و ضدآب تقسیم میشوند.

ریمل هایی که ضدآب هستند مقدار بیشتری روغن در مواد سازنده اش وجود دارد که باعث میشود این ریملها در برابر اشک چشم، عرق صورت و شستشو بسیار مقاوم باشند. از طرفی برای اینکه مواد این نوع ریمل زیر چشم نریزد مواد بسیار چسبنده در آن وجود دارد که لابه لای تارهای مژه شما می چسبد. 


ریمل هایی که بر پایه آب هستند به راحتی باکتری و میکروب جمع میکنند و مژه های شما را به منبعی برای رشد باکتری تبدیل میکنند. با هر بار کشیدن برس ریمل آغشته به مواد روی مژه ها این آلودگی به چشم منتقل میشود و در نتیجه چشمهای شما حساس تر از قبل خواهد شد. اگر مواردی مانند خارش شدید و التهاب و قرمزی در ناحیه چشم مشاهده کردید بدانید که چشم شما به آن ریمل و مواد داخلش حساسیت دارد.

 

از ریمل ضد آب هر روز استفاده نکنید.

 

این ریملها به دلیل اینکه با دست کشیدن پاک نمی شود، به زیر چشم نمیریزد و سیاه نمیکند بسیار مورد توجه خانمها قرار گرفته است. توصیه میکنیم در صورت تمایل به استفاده از این نوع ریمل، فقط برای مهمانیها استفاده شود. استفاده روزانه و مرتب برای مژه ها شما خطرناک خواهد بود.


مشکل از آنجایی شروع میشود که برای پاک کردن این ریملها شما دچار دردسر می شوید. برای پاک کردن این نوع ریمل به دلیل مقاومت آن در برابر آب، باید از پاک کننده های آرایشی قوی استفاده کنید. برای جدا کردن ریمل باید فشار بیشتری به مژه وارد کنید. این دو مورد باعث آسیب شدید به مژه میشود، آنها را شکننده و ضعیف میکند و بعد از مدتی دچار ریزش شدید میشوند. 

ریمل روبی سان

اما به طور کلی استفاده روزمره از ریمل به دلیل وجود مواد شیمیایی، رنگها و عطرها عوارض زیادی را در پی دارد. پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس است و میتواند به راحتی مواد شیمیایی موجود در ریمل جذب کند. این اتفاق میتواند منافذ پوست را ببندد و باعث پیری و تیره شدن پوست اطراف چشم شود.

مراقبت های چشم در برابر ریمل

 

برای استفاده روزمره، ریملهای بر پایه آب نسبت به ریمل ضد آب بهتر است.اجازه دهید چشم و مژه شما کمی هوا بخورد و نفس بکشد. وجود لایههای ریمل روی مژه مانع این کار میشود.

از برندهای اصل و معتبر ریمل را خریداری کنید تا مانع از آسیبهای بیشتر به چشم شوید.

برای جلوگیری از آسیب بیشتر به مژه، برای پاک کردن ریمل ضد آب وسواس بیشتری به خرج دهید. از مواد آرایش پاک کن چشمی قوی استفاده کنید و به آرامی آن را روی مژه بکشید.

ریمل بر پایه آب به دلیل جذب سریع باکتری و میکروب تاریخ انقضاء کمتری خواهد داشت.برای خرید ریمل و مراقبت های احتمالی از چشم باید به فروشگاه معتبر آرایشی مراجعه نمایید.


 

 

 

منبع: سایت فروشگاهی لوازم آرایشی : روبی سان