سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

بسیاری از استایل های مردانه از کارگران معدن الهام گرفته اند. از پوتین های کاترپیلار که جزو گرانترین و لاکچری ترین پوتین ها می باشد گرفته تا شلوار جین که جایگاه ویژه ای در استایل های روزمره دارد و البته تیشرت ها که در استایل های تابستانه چشمگیر هستند.

بیشتر مردان و زنان در انتخاب تیشرت در اکثر مواقع به مشکل بر می خورند. ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید به آسانی تی شرت خود را بر اساس فرم بدنی که دارید، انتخاب نمایید.

انتخاب تیشرت مردانه برای استایل های تابستانه

با مرور زمان تیشرت مانند هر چیز دیگری دچار تغییراتی شد و انواع دکمه ای، یقه دار، گرد و سایر مدل های دیگر به بازار آمد.

حال با وجود این همه مدل، انتخاب تیشرت بسیار سخت شده است و باید براساس استایل و فرم بدنی که در ادامه مفصل راجب هرکدام صحبت می کنیم؛ اقدام به خرید تیشرت مناسب کنیم.

تیشرت یقه هفت مردانه

در نگاه اول برای بسیاری از مردها تیشرت یقه هفت به اندازه یقه گرد جذاب و چشمگیر نمی باشد اما مطمئن باشید طراحی این مدل تی شرت بی دلیل نبوده است.

تی شرت یقه هفت بیشتر مناسب مردانی می باشد که بالا تنه بزرگ تری نسبت به پایین تنه دارند. پوشیدن این سبک لباس باعث می شود تا بالا تنه جمع و جور تری داشته باشید.

اگر بالاتنه شما بدون برجستگی می باشد از پوشیدن تیشرت یقه هفت دوری کنید. این سبک لباس به افرادی که قد کوتاه دارند توصیه می شود زیرا باعث می شود گردن شما بیشتر نمایش داده شود و اندام شما را کشیده تر نشان می دهد.

تیشرت یقه گرد مردانه

تیشرت های یقه گرد برای اولین بار توسط ارتش آمریکا پوشیده شد. همانطور که می دانید آمریکایی ها به دنبال استفاده از وسایل راحت هستند و تی شرت یقه گرد خنک ترین و راحت ترین نوع تیشرت برای تابستان می باشد.

پس همیشه به خاطر داشته باشید که اگر نمی دانید برای یک روز گرم تابستانی چه لباسی برایتان راحت تر و بهتر می باشد حتما یک تیشرت یقه گرد را امتحان نمایید.

تیشرت های یقه گرد مناسب افرادی می باشد که بالا تنه ظریف و لاغری دارند زیرا باعث می شود بالا تنه شما بزرگ تر و پهن تر از حالت عادی خود دیده شود. بیشتر کسانی که از این مدل تی شرت استفاده می کنند بدنساز ها و ورزشکارانی هستند که می خواهند سرشانه پهنی داشته باشند.

تیشرت یقه دار مردانه

اگر فاصله بین شانه هایتان زیاد نمی باشد و شانه های افتاده ای دارید بهترین انتخاب برای شما تی شرت های یقه دار می باشد.

انتخاب تیشرت های یقه دار بسیار هوشمندانه می باشد و حتی اگر دارای گردن دراز هستید یا قد بسیار بلندی دارید بهتر است از این نوع تی شرت استفاده کنید زیرا تی شرت یقه گرد عیب های شما را به راحتی می پوشاند.

اگر هنوز در انتخاب تیشرت مناسب فرم بدنیتان شک دارید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت ایران پوشاک مراجعه کنید.