سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

موضوع این مطلب سئو انگلیسی و سئو عربی است. اگر با سئو آشنایی داشته باشید حتماً می‌دانید که موتورهای جستجو چگونه نتایج را به کار پیشنهاد می‌دهند. موتورهای جستجوگر در تمامی سایت‌های دنیا را جستجو می‌کنند و بهترین آن‌ها را انتخاب کرده و به کاربر پیشنهاد می‌دهند. البته این نتایج باید مطابق با زبان کاربر باشد. به عنوان مثال اگر کاربری عرب زبان در کشوری عربی سرچ کند، نتایجی که به او نشان داده می‌شود به زبان عربی خواهند بود. این نکته برای هر زبانی برقرار است، مخصوصاٌ زبان انگلیسی. برای این کار باید سایت چند زبانه داشته باشید و سایت خود را برای زبان عربی یا انگلیسی سئو کنید. به این کار می‌گویند سئو عربی و سئو انگلیسی.  این روش سئو به تازگی رواج یافته است و شرکت‌های مختلفی در ایران هستند که درآمد بین المللی را هم تجربه می‌کنند.

سئو انگلیسی و سئو عربی

 

چرا سئو عربی هم مهم است؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا سئو عربی؟ مگر سئو انگلیسی کافی نیست؟ در جواب می‌توان گفت بله انگلیسی هم کافیست و جالب است بدانید که بعد از زبان انگلیسی، زبان عربی جمعیت بیشتری را شامل می‌شود. شما با سئو عربی می‌توانید راحت‌تر کاربران عرب زبان را جذب سایت کنید. خود شما هم زبانتان فارسی است که این مقاله را می‌خوانید اگر در کنار این مقاله یک مقاله انگلیسی زبان با همین محتوا پیشنهاد دهند کدام را قبول می‌کنید؟ مسلم است فارسی چون زبان مادری شماست و برایتان راحت است.

سئو انگلیسی و سئو عربی

سئو انگلیسی و سئو عربی چه تأثیری بر سئو سایت دارند؟

سئو عربی و انگلیسی به افزایش ترافیک سایت شما کمک می‌کند. از آن جایی که می‌دانیدرضایت کاربران برای گوگل بسیار مهم است و تا جایی که امکان داشته باشد به بهترین نحو به نیاز آن‌ها پاسخ می‌دهد. به عنوان مثال به کاربر عرب زبان، سایت عربی پیشنهاد می‌دهد نه انگلیسی یا فرانسوی. همینطور برای کاربران فارسی. سئو انگلیسی نیز بسیار مفید است چرا که موتور جستجوگر در نهایت اگر نتیجه عربی یا فارسی نیافت نتیجه انگلیسی پیشنهاد می‌دهد. چون انگلیسی یک زبان بین المللی است و اکثر کشورهای دنیا با آن آشنایی دارند.

سئو انگلیسی و سئو عربی

اگر سایت خود را چند زبانه کنید، انگلیسی و عربی، می‌توانید سئو انگلیسی و عربی را هم در سایت خود پیاده سازی کرده و از این طریق از تمام دنیا بازدید کننده زیادی روانه سایت و کسب و کار خود کنید. به این طریق مشتری و درآمد شما بیشتر خواهد شد. با سئو انگلیسی و سئو عربی برند شما در کل جهان شناخته شده و معتبرتر می‌شوید.

پیاده سازی سئو عربی و انگلیسی در سایت

سئو انگلیسی و سئو عربی همان سئو هستند! یعنی همان کارهایی که برای سئو به زبان فارسی انجام می‌دهید باید برای سئو انگلیسی و سئو عربی انجام دهید. همان طور می‌دانید سئو شامل سه بخش می‌شود: سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال. 

 

سئو انگلیسی و سئو عربی

 

سئو داخلی:

 به درون سایت مربوط می‌شود، اینکه محتوای شما چقدر با کیفیت است و لینک سازی داخلی را چگونه انجام داده‌اید. برای سئو انگلیسی و سئو عربی، محتوای انگلیسی و فارسی تولید کنید و لینک سازی هم به همان صورت لینک سازی خارجی می‌باشد. 

 

سئو خارجی: 

به بیرون سایت مربوط می‌شود و مهم‌ترین کار در این مرحله، لینک سازی خارجی می‌باشد که کاری حساس و مهم می‌باشد و بهتر است یک سئوکار حرفه‌ای این کار را انجام دهد. در این مرحله باید لینک سازی در سایت‌های همان زبان عربی یا انگلیسی صورت گیرد.

 

سئو تکنیکال: 

برای پیاده سازی سئو عربی و انگلیسی در این مرحله، حتماً بررسی کنید که سایتتان سرعت بالایی داشته باشد و در کشورهای مختلف سرعتش پایین نباشد. ریسپانسیو بودن را هم چک کنید.

 

سئو انگلیسی و سئو عربی

اگر سوالی درباره سئو انگلیسی و عربی دارید به سایت سئو اینجا می‌توانید مراجعه کنید، کارشناسان سئو اینجا به سوالات شما پاسخ می‌دهند.