سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

یکی از ابزارهایی که می تواند لکه های قهوه ای صورت و کک و مک ها را بپوشاند کانسیلر است. کانسیلر در واقع یک یک کرم پودر فشرده با کاور بالا و تنوع رنگی بیشتری نسبت به کرم پودر است که می توانید در پوشاندن لکه های صورتتان انتظار بالایی از آن داشته باشید.

کانسیلر در دو نوع کانسیلر جامد و مایع در دسترس خانم ها قرار دارد که هر کدام تاثیر متفاوتی را می تواند روی صورت داشته باشد.

کانسیلر جامد را همه دوست دارند حتی آن هایی که برای آرایش کردن تنبلی می کنند یا وقت کافی برای آرایش ندارند. چطور؟

کانسیلر جامد

با روبی سان همراه باشید تا بیشتر برایتان توضیح دهد.

کانسلیر جامد

این ابزار آرایش در دو نوع استیک و مدادی در اختیار خانم ها قرار می گیرد. 

یکی از دلایلی که خانم ها این ابزار را بسیار دوست دارند به دلیل این است که کوچک و سبک است در نتیجه فضای بسیار کمی را اشغال می کند و برای حمل و نقل شما را به دردسر نمی اندازد.

استفاده از این نوع کانسیلر بسیار راحت است و می تواند شما را در زمانی که صرف آرایش می کند جلو بیاندازد.

فقط کافی است که کانسیلر را روی صورتتان بکشید و با کمک انگشتانتان آن را پخش نمایید.

در مورد کانسیلر جامد نوع مدادی این کار مشکلی را ایجاد نمی کند. اما کانسیلر جامد استیکی برای اینکه بتوانید مدت ماندگاری را بالا ببرید بهتر است ابتدا آن را روی یک پد آرایشی بکشید سپس آن را به صورتتان منتقل نمایید.

تفاوت کانسیلر جامد استیکی و مدادی

کانسیلر جامد مدادی دارای چربی بیشتری است و برای هر نوع پوستی مناسب است. ماندگار یبالایی دارد اما نگکته ای که در مورد این نوع کانسیلر وجود دارد این است که کاور زیادی ندارد. در نتیجه پیشنهاد می شود قبل از زدن این نوع کانسیلر حتما صورتتان را با کرم پودر بپوشانید تا میزانی از لکه های روی صورت کاور شود.

کانسیلر جامد

در مورد کانسیلر جامد استیکی که مانند رژ لب است میتوانید انتظار بالایی در مورد کاور کردن آن داشته باشید. این نوع کانسیلر جامد خیلی خوب می تواند لکه های قهوه ای و تیره پوست را بپوشاند اما ماندگاری آن پایین است.

برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد می شود بعد از زدن کانسلیر جامد روی پوستتان از پنکک استفاده نمایید. در کل پنکک می تواند ماندگاری آرایش را بالا ببرد و آن را تثبیت کند.

کانسیلر جامد به دلیل استفاده آسانی که دارد و اینکه خیلی سریع روی پوستتان می خوابد و انتظار شما را برآورده می کند مورد علاقه بسیاری از خانم هایی که وقت کافی برای آرایش ندارد مانند خانم های شاغل یا افرادی که برای آرایش کردن به صورت اصولی تنبلی می کنند بسیار مناسب است.

کانسیلر جامد

کانسیلر جامد به صورت مستقیم روی پوست صورت قرار می گیرد. در نتیجه باید استاندارد و دارای درجه کیفی الف باشد. اگر هنگام خرید کانسیلر دقت نکنید و ناخواسته نمونه فیک و تقلبی اتین محصول را انتخاب نمایید می تواند به پوست تان آسیب جدی وارد نمایید. کانسیلری که باید لکه های پوست را بپوشاند می تواند خودش عاملی برای ایجاد لکه روی پوست و نازیبا کردن شما شود.

برای اینکه خیالتان از بابت کیفیت محصولی که خریداری می نماید راحت باشد باید به فروشگاه های معتبر آرایش مراجعه نمایید.

یکی از معتبرترین برندهای آرایشی روبی سان است که به شما اطمینان می دهد تمام محصولات از نظر کیفی استاندارد و اصل هستند.

 

این برند یک برند ایرانی ایتالیایی است که مواد اولیه در ایتالیا تولید و در ایران بسته بندی می شود. در نتیجه شما می توانید کیفیت مواد آرایشی ایتالیایی را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید و مطمئن باشید که سلامتی را برای پوست تان به ارمغان خواهد آورد.