سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 

بینی های انسان ها به صورت طبیعی با استانداردهای زیبایی پذیرفته شده مطابق نیستند. مشکلاتی مانند بزرگی یا انحراف بینی از مواردی که به طور مادرزادی در انسان ها دیده می شود و زیبایی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. خوشبختانه اگر این ویژگی ها را دارید باید بدانید که مجبور نیستید این مشکلات را با خود نگه دارید و می توانید آن ها را از خود جدا کنید. عمل بینی یک جراحی است که به هدف زیباتر شدن چهره به واسطه تناسب بخشیدن به بینی انجام می شود. همانطور که می دانید انجام عمل بینی گوشتی یا استخوانی، موثرترین راه زیبایی چهره و برطرف کردن مشکلات بینی می باشد. اما سوالاتی که به دفعات پرسیده می شود این است که مگر مدل های عمل بینی گوشتی و استخوانی فرق دارد؟ مگر مدل ها یکسان نیست؟ از کجا بدانیم بینی ما استخوانی است یا گوشتی؟ جراحی بینی گوشتی و استخوانی چه محدودیت هایی دارند؟

در این مقاله قصد داریم به همه این سوالات پاسخ درستی دهیم تا چنانچه شما هم به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید، به یک جواب منطقی دست یابید. پس با ما همراه باشید.

عمل بینی گوشتی

از کجا بینی گوشتی و استخوانی را از هم تشخیص دهیم؟

تشخیص این که بینی شما از نوع گوشتی است یا استخوانی چندان دشوار نیست. فقط کافیست ویژگی های هریک از آنها را با بینی خود مقایسه کنید.

ویژگی های بینی گوشتی: پوست ضخیم، غدد چربی فراوان، غضروف نرم و انعطاف پذیر، بزرگ به نظر رسیدن بینی

ویژگی های بینی استخوانی: پوست نازک، غضروف بسیار سفت و مستحکم، در برخی موارد دارای انحراف یا قوز

مدل های مناسب برای عمل بینی گوشتی و استخوانی

پس از اینکه فهمیدید بینی شما از چه نوعی است، باید درمورد انتخاب مدل مناسب جراحی زیبایی تصمیم بگیرید.

اگر بینی گوشتی دارید باید بدانید که جراحی بینی گوشتی دارای محدودیت هایی است که باید رعایت شوند. شما نمی توانید هر مدلی که دلتان می خواهید جراحی کنید زیرا ممکن است پس از مدتی، بینی به حالت اولیه برگردد. مدل هایی مانند مدل عروسکی و فانتزی که در این جراحی ها، بینی تا حد قابل توجهی کوچک می شود، برای بینی های گوشتی مناسب نیست و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

جراحی بینی گوشتی

همانطور که گفتیم بینی های گوشتی دارای غضروف نرم و انعطاف پذیر هستند، به همین دلیل درصورتی که بیش از حد کوچک شود و یا به درستی جراحی نشود به احتمال فراوان پس از مدتی، به حالت اولیه برمیگردد. با این اوصاف، مناسب ترین مدل برای عمل بینی گوشتی، مدل طبیعی است. در مدل جراحی بینی طبیعی، بینی خیلی کوچک نمی شود. به این ترتیب احتمال برگشت پذیری آن به صفر می رسد.

اما در صورتی که بینی شما از نوع استخوانی باشد می تواند مدل های بیشتری را بدون ترس و استرس انتخاب کنید. از آنجا که غضروف بینی های استخوانی مستحکم و دارای پوست نازکی هستند می توانید مدل هایی مانند مدل عروسکی، طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

شاید این روزها افراد زیادی را دیده باشید که جراحی بینی انجام داده اند. این نباید به شما تلقین کند که عمل بینی کاری بی دردسر است. نتیجه عمل بینی می تواند برای برخی افراد بسیار موفقیت آمیز و برای برخی با شکست همراه باشد. برای اینکه یک عمل موفق و مطمئن را تجربه کنید بایستی تمام توصیه های پزشکان را رعایت کنید و مطابق آن ها برای عمل آماده شوید.

مجموعه دکتر تهران بیوتی از بهترین کلینیک ها در تهران است که می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان و یا انجام انواع جراحی زیبایی بینی به این کلینیک مراجعه کنید.

 https://drtehranbeauty.com/%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa%db%8c/