سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

این روزها عمل بینی بیش از پیش مورد توجه مردم، به خصوص جوان ترها قرار گرفته که علت این محبوبیت هم واضح است. داشتن چهره زیبا و جذاب، خواسته تمام افرادی است که به زیبایی و آراستگی خود اهمیت ویژه ای می دهند. همانطور که می دانید بینی در وسط صورت قرار دارد و بیش از سایر اجزا دیده می شود. به همین دلیل بینی هایی که دارای مشکلات گوناگونی باشند، هرچند کوچک، روی زیبایی سایر بخش ها تاثیر می گذارند. 

معمولا عمل بینی برای کوچک کردن بینی و یا برطرف کردن مشکلات آن انجام می شود. از رایج ترین مشکلات بینی می توان به پولیپ، قوز، انحرافریا، شکستگی و... اشاره نموند که بهترین راه حل انجام عمل بینی می باشد.

چنانچه تصمیم به انجام عمل بینی دارید لازم است نکاتی را قبل از اقدام به جراحی بدانید که ما در این مقاله به آن ها پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

عمل بینی

انواع مدل های عمل بینی

عمل زیبایی بینی مدل های گوناگونی دارد اما انتخاب هر کدام از آن ها بستگی به نوع و فرم بینی شما دارد. دسته ای از بینی ها دارای محدودیت هایی هستند که شما باید آنها را بدانید و بر اساس تعداد انتخاب های مناسبی که دارید، مدل عمل بینی خود را انتخاب کنید. 

مدل مناسب برای عمل بینی گوشتی

بینی ها به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند. بینی های گوشتی را به دلیل دارا بودن پوست ضخیم، غضروف نرم، تعداد بالای غدد چربی روی پوست و... نمی توان بیش از یک حد استانداردی کوچک کرد. به همین دلیل افرادی که بینی آنها از نوع گوشتی می باشد، نمی توانند مدل هایی مانند مدل عروسکی، فانتزی و نیمه فانتزی را انتخاب کنند زیرا در این مدل ها بینی تا حد زیادی کوچک می شوند. در صورتی که بینی های گوشتی بیش از حد کوچک شوند با توجه به نرم بودن غضروف، به احتمال زیاد پس از مدتی به حالت اولیه خود باز خواهند گشت که در این حالت مجبورید عمل بینی ترمیمی انجام دهید. بهترین مدل عمل بینی برای بینی های نوع گوشتی، مدل بینی طبیعی است که چنانچه توسط جراح متخصص و باتجربه ای انجام شود، احتمال برگشت پذیری آن به صفر می رسد.

مدل های عمل بینی نوع گوشتی

مدل ایده آل برای عمل بینی های استخوانی

بینی های استخوانی از آنجا که دارای غضروفی سفت، پوست نازک و غده های چربی کمتری هستند انتخاب های بیشتری برای انجام عمل بینی دارند. از جمله مدل های مناسب برای جراحی بینی استخوانی، مدل طبیعی، عروسکی، فانتزی و نیمه فانتزی می باشد. 

مدل های عمل بینی نوع استخوانی

کلام آخر

موارد زیادی در نتیجه جراحی بینی شما دخیل هستند که انتخاب مدل مناسب یکی از مهمترین آنهاست. مواردی دیگری مانند دانستن نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل بینی، انتخاب پزشک جراح و کلینیک خوب و قابل اعتماد برای نجام عمل بینی، مشاهده همه نمونه کارها و تحقیق درباره میزان رضایت مشتریان و موارد دیگری که حتما باید به آنها توجه شود. برای دریافت مشاوره رایگان در رابطه با مسائل مختلف قبل و بعد از عمل زیبایی بینی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی که یکی از بهترین کلینیک های عمل بینی در تهران به شمار می رود مراجعه نمایید.