سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

 

در مقاله های قبل تاریخچه تی شرت و تی شرت تبلیغاتی را به شما توضیح دادیم در این مقاله قصد داریم راجب انواع روش های موجود برای چاپ بر روی تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری را بیان کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با این موضوع به طور کامل آشنا شوید    .

هر کدام از این روش ها بر روی تیشرت های تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه با هرکدام آشنا خواهید شد .

جلیقه خبرنگاری

 

انواع چاپ تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری

·         چاپ اسکرین:

این روش یکی از روش هایی می باشد که برای تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری تبلیغاتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای چاپ کردن رنگ بر روی تی شرت ها در این روش از صفحه هایی که تحت فشار هستند استفاده می شود.

از هر صفحه پرس برای چاپ یک رنگ استفاده می کنند. این جمله به این معنی می باشد که اگر یک تیشرت تبلیغاتی دارای 4 رنگ باشد برای چاپ ان 4 رنگ باید از 4 صفحه پرس استفاده شود.

اگر سفارشات شما برای چاپ بالا می باشد مطمئن باشید این روش یکی از به صرفه ترین و با کیفیت ترین روش ها برای چاپ است.

اما بدی این چاپ این است که برای چاپ های به تعداد پایین اصلا به صرفه نیست و اگر قصد داشته باشید بر روی تیشرت ها یا جلیقه خبرنگاری تیره عکسی را چاپ کنید باید در ابتدا حتما یک تصویر زمینه سفید بر روی آن چاپ نمایید.

·         چاپ به صورت مستقیم:

این روش نسبت به روش قبلی جدید تر است. متاسفانه چاپگر هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند بسیار گران هستند اما در عوض از کیفیت چاپ بالایی برخوردارند.

در این روش شما طرح دلخواهتان را به صورت مستقیم چاپ می نمایید. ایراد چاپ از این طریق زمان چاپ بر روی تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری است و بسیار طولانی تر نسبت به روش تخت فشار است.

اما بزرگ ترین ایراد این چاپ این می باشد که به جر موارد خاص نمی توان بر روی تی شرت ها و جلیقه های تیره تصویری را چاپ نمود.

تیشرت تبلیغاتی

·         چاپ تیشرت حرارتی:

بدون شک بهترین انتخاب برای کسانی که تازه می خواهند کار خود را شروع کنند چاپ حرارتی می باشد. بزرگ ترین مزیت چاپ حرارتی تین می باشد که رنگ ها نیازی ندارند که از هم جدا شوند.

اما این روش ها مانند سایر روش ها دارای ایراداتی می باشد از جمله چاپ در این روش بر روی تی شرت های بسیار نازک می توان انجام داد و نمی توان بر روی جلیقه های خبرنگاری چاپ انجام داد.

همچنین در این روش چون سرعت چاپ بسیار بالا می باشد امکان این که چاپ از روی تیشرت کنده شود بسیار بالا است.

·         چاپ سابلیمیشن بر روی تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری:

در این روش برای چاپ از روش تصعید استفاده می شود. از این روش می توانیم به جز چاپ بر روی تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری، بر روی سایر اشیا مانند لیوان استفاده کنیم.

متاسفانه جوهر متعادل سازی در روش سلبلیمیشن بسیار گران و می توانیم این مورد را جزو معایب ان دانست.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای این که بتوانید چاپ بر روی تیشرت تبلیغاتی و جلیقه خبرنگاری خود را انجام دهید سایت ایران پوشاک را مطالعه کنید و این کار را با خیال راحت به ما بسپارید.