سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iranpooshak

یک کارت یک نشان مستطیلی شکل است که به شما اجازه دسترسی به فضای مورد نظر از طریق قفل های هوشمند کارتی می دهد.در این سیستم نیاز به چیپ کارت خوان درون قفل کارتی است.با استفاده از کارت های به خصوص، نیازی به همراه داشتن کلید است. از یک کارت به عنوان یک سامانه الکترونیکی برای دسترسی از راه دور، مانند تلفن همراه ، در ساختمان استفاده شده است؛ برای اینکه کار کند، باید نزدیک به قفل باشد.استفاده از قفل کارتی می تواند خطرناک هم باشد؛ همانگونه که کلید منزل شما ممکن است گم شده یا ربوده شود این احتمال برای کارت هم وجود خواهد داشت.

قفل کارتی

مزایای استفاده از قفل کارتی

به راحتی می توان کارت جدیدی به قفل کارتی شناساند و از آن استفاده کرد؛ همچنین شما می توانید سطح و ساعت دسترسی برای یک کارت تعیین کنید که برای محل کار و شرکت ها بسیار مناسب است. شما می توانید دفعاتی که شخص از آن قفل کارتی عبور کرده است به همراه ساعات آن در اختیار داشته باشید.

قفل کارتی هتلی

نحوه کارکرد قفل کارتی

هر سیستم قفل کارتی یا هتلی همراه با یک چیپ رمزگذاری کارت است که دسترسی های داده شده به کارت شما را تنظیم می کند. 

قفل کارتی معمولا برای رسیدن به مکان های عمومی مورد استفاده همگانی مانند شرکت ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها، باشگاه یا مدرسه استفاده میشوند. قفل های کارتی معمولا برای فضاهای تجاری استفاده می شوند که مدل های جدیدتر آن برای مدیریت امنیت دارای سامانه شناسایی فرکانس رادیویی (radio frequency identification detection) می باشد.

قفل کارتی

چرا قفل کارتی برای هتل مناسب است؟

 

کارت وزن کمتر و حجم کمتری نسبت به یک دسته کلید دارد و دسترسی سریع تر را به مناطق مختلف فراهم میکنند. و شما نیاز نیست کد یا رمزی را به خاطر بیاورید تا از قفل عبور کنید.قفل کارتی امنیت بهتری هم می تواند داشته باشد، زیرا نیاز به تغییر قفل زمانی که یک کاربر کارت خود را از دست میدهد، وجود ندارد.تمام دسترسی های مرتبط به یک کارت گمشده می تواند به سادگی حذف شود. علاوه بر این، سوابقی که به عنوان history در هر کارت ذخیره میشود، کار پیگیری و تحقیقات را در صورت نیاز آسان می کند.در حالی که قفل کارت ها سطح بالاتری از امنیت را از قفل مکانیکی قدیمی دارد، قیمت آنها نیز بالاتر است. شما می توانید با خرید قفل کارتی از شرکت قفل دیجیتال بارمان خدمات نصب هم دریافت کنید.